Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان افزود: طبق آمار و ارقام، مصرف مواد مخدر در کشور بالا بوده و هزنه های اجتماعی، اقتصادی و روحی و روانی را در پی داشته است.
وی با بیان این که بسیاری از جرم ها ریشه در مصرف مواد مخدر دارد تصریح کرد: طبق آمار، 65 درصد همسر آزاری، 55 درصد طلاق، 25 درصد قتل عمد، 20 درصد کودک آزاری و 10 درصد جرم های مالی مربوط به اعتیاد و مصرف مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردستان خاطر نشان کرد: مرکزهای ترک اعتیاد و درمان معتادان در استان، 55 درصد رشد داشته و تجهیز و ساماندهی این مرکزها رشد خوبی داشته است ضمن این که مراجعه به کمپ ها افزایش قابل قبولی دارد.
غیور گفت: در سطح شهرستان اردستان نیز یک مرکز متادون درمانی، یک مرکز مشاوره و یک کمپ ترک اعتیاد در حال فعالیت هستند.
وی خاطر نشان کرد: اعتیاد یکی از موارد بوجود آمدن جرم های مختلف در سطح جامعه بوده و نگرانی و اضطراب در بین خانواده ها را به همراه دارد.
فرماندار اردستان گفت: با افزایش برنامه های فرهنگی، آگاه سازی و درمان مسائل روحی و روانی می توان از افزایش تمایل به مصرف مواد مخدر پیشگیری کرد.
غیور افزود: متاسفانه طی 10 سال گذشته شاهد رشد 19 درصدی معتادان و طی 4 سال اخیر شاهد افزایش 322 درصدی تولید مواد روان گردان در سطح جهان هستیم.
وی از اداره ورزش و جوانان خواست با اجرای برنامه های ورزشی بستر را برای جذب جوانان به امور ورزشی فراهم سازد.
فرماندار اردستان به بحث معتادان بهبود یافته اشاره کرد و از اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت خواست زمینه ایجاد اشتغال این افراد را فراهم سازند.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید