Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:52:21 GMT

اين دکوري‌ها براي ميز وسط مبلمان مناسب اند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۳۸۹۸۱

خبرگزاري آريا - وب سايت اتاق: تزيين ميز وسط مبلمان موضوع بسيار مهمي است زيرا همانطور که مي دانيد مبلمان و وسايل خانه در اتاق نشيمن يا پذيرايي عمدتا حول ميز جلو مبلي چيده مي شوند و اين قطعه هميشه در مرکز دکوراسيون قرار مي گيرد. البته خود ميز نيز کارايي هاي فراواني دارد، از ميز براي نگهداري نوشيدني ها، شيرينجات، کتاب ها و مجلات نيز استفاده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با همه سادگي اين موضوع، چيدمان و تزيين ميز وسط اتاق گاهي اوقات به کاري سخت و طاقت فرسا تبديل مي شود. شايد دليل سختي کار، نياز به جايگذاري دقيق دکوري هاي شيک و مناسب بروي ميز باشد که در يک نگاه نشان مي دهد پشت اين تزيين تفکر و ايده اي خاص پنهان است. البته تزيين ميز وسط مبلمان نيازي به اين همه سخت گيري ندارد، توصيه مي شود براي تزيين ميز آسان بگيريد و به تزيينات ساده و شيک بسنده کنيد چرا که طبق گفته مشهور معمار آلماني-آمريکايي کمتر، بيشتر است.




وقتي در تزيين ميز با شک و شبه مواجه هستيد، به سادگي از آن بگذريد، به عبارت ساده کمتر، بيشتر است توجه کنيد زيرا همين يک عبارت به ظاهر ساده مي تواند راهنماي بزرگي براي تزيين دکوراسيون ميز جلو مبلي باشد. حتي اگر ميز جلو مبلي شما از سنگ ساخته شده باشد، به ياد داشته باشيد که هيچ چيز به اندازه خود سنگ نمي تواند ميز را زيبا و شيک جلوه دهد. در ساير موارد سعي کنيد ميز را از آيتم هايي که به آنها نيازي نداريد خالي کرده و با عناصر ساده اما تاثير گذار کار کنيد، مانند مدل زير که از يک ظرف ساده و پر شده با صدف هاي دريايي استفاده کرده است.




بسياري از ما دوست داريم هنگام تزيين سطح ميز از آرايش منظم آيتم هاي متفاوت استفاده کنيم. اين موضوع به حدي در بين همه ما مشترک است که عده اي را بر آن داشته تا اين رفتار را رفتاري غريزي در انسان بخوانند. اما همانطور که در بالا اشاره کرديم، لوازم و اسباب زياد، حتي بزرگترين فضاها را بهم ريخته و نامرتب نشان مي دهند. بنابراين بهتر است ميز وسط مبلمان اتاق نشيمن خود را طوري تزيين کنيد که مقداري از آن کاملا تميز و بدون هيچگونه وسايلي باشد. اگر ظروف زيادي براي نمايش داريد بهتر است با يک ظرف شروع کنيد، بعدا متوجه خواهيد شد که همين يک ظرف همان چيزي است که دکوراسيون اتاق نشيمن را کامل مي کند.













براي آنهايي که بدنبال ظاهري وزين و مرتب براي ميز خود مي گردند استفاده از روش زير ايده اي جالب و مناسب است. قرار دادن گلدان گل شيک با گل ها و شکوفه هاي زيبا براي تزيين ميز وسط مبلمان ظاهري بسيار زيبا هم به کل اتاق نشيمن مي دهد و هم چينش اطراف را مرتب و درخور نشان مي دهد. ظاهري که توسط اين روش ايجاد مي شود هم فضا را پر نشان مي دهد و هم امروزي. البته ميزان تاثير گذاري اين روش به گلي که انتخاب مي کنيد نيز بستگي دارد، هر چه گل و گلداني که انتخاب مي کنيد جالب تر باشد، دکوراسيون شيک تري خواهيد داشت.
















اگر به گروه گروه گذاشتن اشياء بروي ميز علاقه داريد و از طرفي فضاي کمي در اختيار داريد يا اينکه مي خواهيد ظاهري ساده و دلپذير داشته باشيد شکل هاي زير بهترين روش را به شما نشان مي دهند. بهتر است لوازمي که براي روي ميز انتخاب مي کنيد در رنگ هاي لطيف و کم شدت مانند آبي کم رنگ باشند. البته مي توانيد از رنگ هاي متنوع در کنار هم استفاده کنيد اما براي چينش صحيح بايد آزمون و خطاي بيشتري انجام بدهيد. همچنين توصيه مي شود براي ايجاد ظاهري يکدست و مرتب، از اشيائي با رنگ يکسان و همسان استفاده کنيد.






















در نهايت مي رسيم به آخرين روش که مناسب افرادي است که بدنبال ظواهر لوکس و دراماتيک هستند. براي چنين افرادي استفاده از عناصر برجسته و چشم گير بهترين گزينه است البته در اينجا بازهم بايد جلوي شلوغي بيش از حد دکوراسيون را بگيريم، خصوصا اگر شي ئي که انتخاب مي شود مانند مدل هاي زير مجسمه هايي جالب و منحصر بفرد باشند. انتخاب مجسمه هاي بزرگ براي دکوراسيون هاي مدرن کاملا مناسب است خصوصا اگر بخواهيد از آن بعنوان نقطه کانوني دکوراسيون اتاق نشيمن خود استفاده کنيد.





























منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899067

دیگر خبرها

  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • رزرو هتل در آمستردام
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست