Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ ائمه جمعه و مسئولان ستادهای نماز جمعه ۱۱ شهر و منطقه استان سمنان با موضوع گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور به میزبانی ستاد نماز جمعه دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان در این مراسم که شامگاه دوشنبه در محل سالن همایش‌های دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم(ص) دامغان برگزار شد با اشاره به برگزاری نماز باشکوه جمعه در 19نقطه این استان اظهار داشت: 10 مصلی نماز جمعه درحال ساخت در سطح استان سمنان وجود دارد که تاکنون قریب به 25 میلیارد تومان در این پروژه‌ها هزینه شده و تکمیل این مصلی‌ها نیازمند صرف 250 میلیارد تومان اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن پیرچه نماز جمعه را گفتمانی حول محور ارزش‌های اسلامی، بسیار تأثیرگذار و جریان‌ساز دانست و اضافه کرد: کمک‌های مردمی در مسیر تکمیل پروژه‌های مصلی سازی سرمایه بزرگ اجتماعی است اما بی‌تردید فراهم آوردن این میزان اعتبار برای تکمیل 10 مصلی در حال ساخت استان سمنان و قریب به 250 مصلی نیمه‌کاره کشور مستلزم گام برداشتن دولت و نمایندگان مجلس در این راه و اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی کشور برای فراهم کردن سخت‌افزار مورد نیاز نمازهای جمعه است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ سایت‌های مرتبط با ستادهای نماز جمعه کشور و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سال‌های اخیر و تأکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت رسانه‌ای در زمینه نماز عبادی سیاسی جمعه، خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی انواع خوراک‌های ناسالم را به جوانان ما می‌دهد، ما نیز نباید بیکار بنشینیم و نماز وحدت بخش و بصیرت افزای جمعه از بهترین ظرفیت‌ها در راه تولید خوراک فرهنگی، معنوی و اعتقادی سالم در فضای مجازی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان با تأکید بر ضرورت جوانگرایی در ستادهای نماز جمعه با هدف بهرهگیری از فکر و نیروی جوانی در مسیر اعتلای نهاد نماز جمعه، افزود: ادارات و نهادهای مختلف در هر شهرستان نیز در امر برگزاری باشکوه نماز جمعه شریک باشند و اشاعه فرهنگ نماز را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

پیرچه در حاشیه این همایش با اشاره به عضویت بیش از 400 نفر در ستادهای نماز جمعه 11 شهر و منطقه شرکت کننده در این گردهمایی و عضویت مجموعا بیش از 750 نفر در 19 ستاد نماز جمعه استان سمنان، خاطرنشان کرد: دومین همایش ائمه جمعه و مسئولان ستادهای نماز جمعه استان سمنان به مناسبت گرامیداشت پنج مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، پنجشنبه پنجم مرداد با حضور هشت شهر به میزبانی ستاد نماز جمعه مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت :بعد از تماس مددجو یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد.
به گفته ی پژمان قرائیان مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • نماز جمعه سنندج
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد