Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم ؛ حدود ساعت 10 شب دوم مرداد ماه جاری، خبر دستگیری یک سارق در منطقه مرادآباد به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض به محل اعلام خبر اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل حادثه، دختر جوانی که از سوی یک پسر جوان افغانستانی مورد ضرب و شتم و سرقت قرار گرفته بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: من کارشناس فروش یکی از شرکتهای فروش اینترنتی هستم و از محل کارم مشغول بازگشت به منزل بودم، در حالیکه در خیابان به سمت منزل می‌رفتم، ناگهان پسر جوانی از آن طرف خیابان و از روی نرده‌های BRT به طرفی که من بودم پرید و در تاریکی شب با چاقو به سمتم حمله‌ور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پسر در ابتدا به من گفت هر چه دارم به وی بدهم اما به او گفتم چیزی ندارم که وی مرا کتک زد و با سنگ روی دهانم کوبید که دهانم پر از خون شد، سپس این پسر مرا به داخل شمشادها و فضای سبز کنار خیابان کشاند و تهدید به آزار و اذیت کرد، وی می‌خواست مرا برباید و به جای خلوت‌تر برود که ناگهان یک کارتن‌خواب از آنجا رد شد و این پسر با دیدن مرد کارتن‌خواب ترسید و پس از گرفتن تلفن‌ همراهم گریخت اما در نهایت با داد و فریاد من و با کمک مردم دستگیر شد.

متهم این پرونده پس بازداشت به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و پس از اعتراف به سرقت و ضرب و شتم دختر جوان با دستور علی وسلیه‌ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد