Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اردبیل از خط کشی 45 معبر در سطح شهر در راستای ایمنی و نظم دهی به ترافیک خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ قدرت سیفی با اشاره به این که خط کشی معابر همه ساله در دوره های زمانی مختلف انجام می شود گفت: خط کشی خیابان ها جزو مبلمان شهری محسوب می شود و عامل مهمی در نظم ترافیکی، کاهش تصادفات و اغتشاش بصری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری اردبیل به منظور افزایش ضریب ایمنی ، تسریع و سهولت در تردد خودروها اقدام به خط کشی 31 مسیر به متراژ 100هزار متر خط کشی ممتد و 120 هزار متر خط کشی منقطع مفید کرده است که طبق برنامه ریزی های قبلی خط کشی14 مسیر دیگر در برنامه کاری قرار دارد.معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اردبیل با اشاره به اینکه خط کشی معابر شهری در ایجاد فرهنگ رانندگی بین خطوط و تامین زیبایی شهری امری ضروری است گفت: برای اجرای این طرح تاکنون اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال هزینه شده است.سیفی گفت: به منظور افزایش ماندگاری هرچه بیشتر رنگ های این خط کشی ها از رنگ سرد ترافیکی تک جزیی اکرلیک استفاده شده است./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم

روستای دوست بیگلو از توابع شهرستان مشگین شهر استان اردبیل است. در این چند روز که کشور با بارش‌های سیل آسا همراه بود این روستا نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و خساراتی را به بار آورد.

بر اثر سیل چند روز گذشته مسیر رودخانه قره سو  در این روستا بسته شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شیرینی - اردبیل

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت