Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم توجه به انتخاب وزرای کارآمد و مردمی گفت: مجلس شورای اسلامی با چشمان بسته وزرای معرفی شده کابینه را تأیید نکند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی‌ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان، بیکاری ، مشکلات اقتصادی وفرهنگی را مهمترین محور حرکت دولت بیان کردو گفت : ملت از مجلس هم میخواهد در تشکیل دولتی کارآمد تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بیش از پیش عمل کنند، مشکلات به حداقل می‌رسد، گفت: با توجه به این توصیه می‌توان از گسترش و نفوذ فساد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کرد.امام جمعه موقت همدان با اشاره به در پیش بودن روز حقوق بشر افزود : جهان ، هنوز تنها روی کاغذاست که از حقوق انسانها می گوید وباید آنها که دم از حقوق بشر میزنند پاسخگوی جنایتهای داعش وتندروها در ممالک اسلامی باشند .حجت‌الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی‌ در پایان با تشریح فضایل وکمالات ائمه بویژه امام هشتم گفت : هرکس میخواهد در دنیا وآخرت به کمال برسد وزندگی حکیمانه وخردمندانه داشته باشد باید در راه قران وائمه حرکت کند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت