Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لاريجاني با تاکيد براينکه استراتژي ايران هميشه بر اين مبنا بوده که مسائل و اختلافات نه از طريق لشگرکشي بلکه از طريق گفت وگوهاي سياسي قابل حل است، گفت: همانگونه که تاکنون جنگ در يمن و سوريه جواب نداده است، از اين به بعد هم نتيجه اي جز تلفات انساني نخواهد داشت.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد براينکه استراتژي ايران هميشه بر اين مبنا بوده است که مسائل و اختلافات نه از طريق لشگرکشي بلکه از طريق گفت وگوهاي سياسي قابل حل است، گفت: همانگونه که تاکنون جنگ در يمن و سوريه جواب نداده است، از اين به بعد هم نتيجه اي جز تلفات انساني نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علي لاريجاني عصر امروز (يکشنبه) در ديدار با «صابرحسين چودري» رئيس اتحاديه بين المجالس جهاني، افزود: عملکرد شما نشان مي دهد که احساس مسئوليت زيادي نسبت به ملت ها داريد و اين باعث مسرت است که شما به عنوان نمايندگان منتخب نگران وضعيت بحران هاي موجود در برخي کشورها مانند سوريه و يمن هستيد.

وي خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين دلايل وجود بحران ها در اين کشورها و خيلي از ممالک ديگر، گسترش مشکلات اقتصادي و ناامني است که به ناامني در جهان دامن زده و اين مسئله مي تواند با اراده و عزم همه کشورها حل شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: استراتژي ايران هميشه بر اين مبنا بوده است که مسائل و اختلافات نه از طريق لشگرکشي و نظامي گري بلکه از طريق گفت وگوهاي سياسي قابل حل است و همانگونه که تاکنون جنگ و خونريزي در يمن و سوريه جواب نداده است، از اين به بعد هم نتيجه اي جز تلفات انساني نخواهد داشت.

وي در پايان تاکيد کرد: به عنوان يکي از اعضاي اتحاديه بين المجالس جهاني خود را متعهد مي دانيم که در حل مسائل و بحران ها تا آنجا که بتوانيم به شما کمک کنيم.

همچنين در اين ديدار رئيس اتحاديه بين المجالس جهاني نيز گفت: ايران يکي از اعضاي با ارزش و تاثيرگذار در اتحاديه بين المجالس جهاني و عضو يکي از کميته هاي اصلي اين اتحاديه است و با توجه به فعاليت هاي شما مطمئنيم که مي توانيد کمک هاي زيادي براي رفع بحران هاي جهاني داشته باشيد.

صابر چودري تصريح کرد: وضعيت سوريه و يمن خيلي بحراني است و شرايط اسفبار انساني نگران کننده است و بايد هرچه سريع تر راه حلي براي گفت وگوها پيدا کنيم تا بيشتر از اين شاهد جنگ و خونريزي در اين کشورها نباشيم.

وي تصريح کرد: يکي از علل به وجود آمدن اين جنگ ها حضور تروريستي است که به دنبال ريشه يابي نحوه تشکيل اين گروهک ها هستيم که چرا جوانان يک کشور به سمت اين تفکرات مخرب مي روند و در حکومت ها چه مشکلاتي هست که اين افراد در دل آنها متولد شده است.

صابر حسين چودري در ادامه تصريح کرد: تلاش داريم که يک نقش مکمل براي سازمان ملل داشته باشيم و از موازي کاري پرهيز کنيم و واقعا اقدامات مفيدي انجام دهيم.

وي تاکيد کرد: تلاش داريم که زمينه هاي گفت وگو را در کشورهاي يمن، بحرين، کره شمالي و جنوبي و سوريه فراهم نماييم و همانطور که نظر جمهوري اسلامي ايران هم هست از طريق راه حل سياسي به ادامه درگيري ها در اين کشورها خاتمه دهيم.

براساس اين گزارش در ادامه اين ديدار مارتين چانگانگا دبيرکل اتحاديه بين المجالس جهاني گزارشي از روند مذاکرات و تلاش هاي بين المجالس جهاني در حل بحران ها در کشورهاي درگير جنگ ارائه داد و از رئيس مجلس خواستار حمايت هاي بيشتر و کمک به جستن راه حل هاي سياسي در اين کشورها شد.

ايرنا
202


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو