Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها باید گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج کنند، گفت: خبرگزاری تسنیم در تبیین مواضع و دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشرو و پیشگام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ عبدالله عین‎علی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان گلستاناظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی اهمیت رسانه را درک می‎کنیم چرا که دشمن با همه توان همگام با دیگر توانمندی‎های خود با ما مبارزه می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‎ها نقش دیده‌بان را بازی می‎کنند و همه جبهه دشمن از نظر سخت‎افزاری و نیمه سخت‎افزاری از طریق رسانه انجام می‎شود.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: نقش دیده‌بان این است که مانع از تلفات زیاد در جامعه باشد و رسانه نیز نقش دیده‌بان انقلاب را دارد و اگر بخواهد نقش خود را به خوبی ایفا کند مسئولان و جامعه غافلگیر نمی‎شوند و به خطر نمی‎افتند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس بسیج رسانه در مجموعه این نهاد انقلابی شکل گرفته، یادآور شد: در سپاه روابط عمومی به عنوان تشکلی که با رسانه‎های مختلف ارتباط دارد و در بسیج، بسیج رسانه مواضع انقلاب را به مردم تبیین می‎کنند و مواضع خوبی از این نظر در سپاه، بسیج و جامعه ایجاد شده است.

عین‎علی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها را در مناسبت‎ها و برنامه‎های مختلف درک کردیم و تسنیم یکی از خبرگزاری‎های پیشگام و پیشرو در این مسیر بوده و امید است با ارتباط خوبی که با بسیج داشتید این ارتباط ادامه داشته باشد و بیشتر شود.

وی با بیان اینکه امید داریم فعالیت شما در استان در حوزه رسانه الگو شود، تاکید کرد: سپاه در بحث محرومیت‎زدایی فعالیت می‎کند و یکی از اقدامات ما در راستای کاهش آسیب‎های اجتماعی است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان یادآور شد: ما از 3سال گذشته در سه روستا این طرح را اجرا کردیم و اقدامات خوبی داشتیم و امسال نیز در 14 شهرستان برای هر شهرستان یک منطقه در نظر گرفته شده و در ابعاد کلان با قرارگاه سازندگی نیز ارتباط برقرار شده تا سازندگی به این موارد وارد شود.رسانه‎ها در حس اعتماد و خودباوری نقش دارند و در هر مسیری که با روحیه خودباوری وارد شدیم، پیروز بودیم.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان افزود: دشمن صدها پایگاه در اطراف ما ایجاد کرد تا ما را در محاصره و فشار قرار دهد و امروز همه پایگاه‎های خود را از دست داده است.

عین‎علی گفت: اگر رسانه‎ها عملکرد مناسب در برابر رسانه‎های استکباری نداشته باشند حس اعتماد از نهادهای انقلابی برداشته می‎شود و این موضوع به مصلحت و صلاح کشور نیست. گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری باید در رسانه شما وجود داشته باشد و نباید اجازه بدهید این خط انقلاب تحریف شود.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان یادآور شد: هم‎سویی در بین رسانه‎ها وجود ندارد و این مهم خود یک آفت است و باید بسیج رسانه نسبت به انسجام و همگرایی بیشتر رسانه‎ها اقدام کند.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد