Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لزوما نبايد افسر عالي رتبه اطلاعات و امنيت نظامي باشيد و دائم سرتان در گزارش هاي اطلاعاتي و جاسوسي باشد تا بفهميد که دامنه نفوذ ايران و سپاه پاسداران اين روزها به قلمرو تشکيلات خودگردان و فلسطيني هاي مقيم "اسرائيل" رسيده است.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز به نقل از العالم، روزنامه معاريو چاپ رژيم صهيونيستي با هشدار درباره حضور و نفوذ ايران در ميان توده مردم فلسطين در کرانه باختري و مناطق اشغال شده در سال 1948، اقدامات تهران براي ايجاد جو ضد اسرائيلي و صهيونيستي در جهان اسلام را در کنار برنامه هسته اي ايران خطر ديگري براي اين رژيم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامۀ الاخبار ضمن نقل اين خبر از روزنامه صهيونيستي معاريو گفت اين روزنامه در شماره ديروز خود نوشت که لزوما نبايد افسر عالي رتبه اطلاعات و امنيت نظامي باشيد و دائم سرتان در گزارش هاي اطلاعاتي و جاسوسي باشد تا بفهميد که دامنه نفوذ ايران و سپاه پاسداران اين روزها به قلمرو تشکيلات خودگردان و فلسطيني هاي مقيم اسرائيل رسيده است.

معاريو در گزارش خود مي نويسد: کساني که نمي خواهند ايراني ها را در ارتفاعات جولان ببينند اين روزها حضور آنها را به وضوح در قدس و کرانه باختري احساس مي کنند. ما آنها را به وضوح در جريان حوادث اخير بيت المقدس و تشييع جانباختگان ام الفحم ديديم. در تمام اين مراسم ها صحبت از علي خامنه اي (رهبر ايران) بود و اين جمله او که گفته بود: با ياري خدا فلسطين آزاد خواهد شد، قدس مال ماست.

معاريو در جاي ديگري از اين گزارش مي نويسد: ايراني ها از طريق اينترنت و شبکه هاي اجتماعي فعاليت مي کنند. اين کشور با استفاده از اين ابزارها افراد بسياري را جذب کرده است. اين مردم دنبال کساني راه مي افتند که صريح و مستقيم با آنها سخن بگويد و دست روي زخم ده ها هزار جوان فلسطيني نااميدي بگذارد که ديگر هيچ چشم اندازي براي امنيت و اقصاد پيش روي خود نمي بينند. کساني که از اشغال خاکشان توسط اسرائيل به تنگ آمده اند و به راحتي براي مبارزه با اشغالگران تحريک مي شوند.

اين روزنامه با اشاره به گزارش هايي درباره کمکهاي غذايي ايران به فلسطينيها در اثناي حوادث اخير در قدس، آن را دليلي بر وجود يک ساز و کار موفق و حرفه اي در فلسطين دانسته است که پول هاي بسياري از ايران گرفته و مي داند که چگونه بر حسب دستور العمل تهران آنها را هزينه کند.

روزنامه معاريو در ادامه مي نويسد: ايراني ها به خوبي دريافته اند که بهترين راه براي مبارزه با اسرائيل و بر هم زدن سيستم روابط رو به رشد آن با عربستان، مصر و کشورهاي حاشيه خليج (فارس) براي ايجاد ائتلاف ضد ايراني و ضد شيعي، تبديل منازعات بين اسرائيل و فلسطين به يک جنگ ديني بر سر بيت المقدس و قداست مسجد الاقصي و نجات آن از چنگال صهيونيست هايي است که قصد دارند آن را ويران کنند.

اين روزنامه پس از تشريح روند تبديل اين جنگ به جنگ ديني توسط ايران در پايان توصيه مي کند که دستگاه هاي امنيتي و اطلاعاتي اسرائيل بايد متوجه اين روند باشند و پاسخ مناسب را براي آن آماده کنند. اين روزنامه خاطرنشان مي کند: خطر ايران براي اسرائيل فقط در برنامه هسته اي اين کشور نيست بلکه پشتيباني قوي آن از حزب الله و حماس است. خطر جديد نيز ايجاد جو ضد اسرائيلي و ضد صهيونيستي در جهان اسلام در پي حوادث مسجد الاقصي و بحران بيت المقدس است. خطر تحريک ميليون ها مسلمان در جهان عليه اسرائيل کمتر از خطر بمب اتم نيست.
512



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون چند ماه پیش در برنامه فوتبال برتر استقلال را در حالیکه شرایط خوبی نداشت مدعی قهرمانی معرفی کرد و حالا در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ اظهارت جالبی را درباره شانس قهرمانی لیگ مطرح کرده است.

به گزارش خبرورزشی، مهاجم تیم ملی در تماسی تصویری با یکی از رسانه‌های داخلی در این خصوص گفت: زمانیکه در برنامه میثاقی بودم آنجا بود که گفتم استقلال مدعی قهرمانی است و این تیم واقعا خیلی بازیکن ندارد اما داخل تیمشان را نگاه می‌کردم می‌دیدم که درون تیم دیسیپلین دارند. مربی‌ای دارند که خیلی با دیسیپلین است و کاپیتان من بوده و می‌دانم داخل زمین چگوه رفتار می‌کند و این به استقلال خیلی کمک می‌کند به خاطر همین مطمئن بودم که می‌توانند با آقا جواد موفق باشند.

سردار آزمون درباره نتیجه بازی استقلال و ‌ذوب‌آهن بیان کرد: من نیمه دوم را دیدم و توپ کاملا دست استقلال بود. ذوب‌آهن هم موقعیت‌هایی داشت اما فکر می‌کنم استقلال مستحق سه امتیاز بود چون در نیمه دوم خوب کار کرد.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: هرکدام که لایق‌ قهرمانی است باید قهرمان شود؛ چه استقلال، چه پرسپولیس و چه تراکتور.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904079

دیگر خبرها

  • گاردین: هدف نتانیاهو اساسا غیرواقعی است
  • دوئل دیدنی روزنامه نگاران فلسطینی و اسرائیلی بر سر ایران
  • هاآرتص: عملیات رفح اسرا را باز نمی‌گرداند
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم