Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به مشکلات بسیار زیادی که برای استقلال و پرسپولیس وجود دارد، دولت و شخص وزیر باید برای حل آن ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از ظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ که برگزار شد به خبرنگاران گفت: فردا یک بازی سخت مقابل تیمی داریم که مربیانش تفکرات فنی خوبی دارند، آنها وقت زیادی برای موفقیت تیم شان می گذارند و در ذوب آهن هم شاهد عملکرد خوب آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا گل محمدی و بازیکنانش برای فردا و رسیدن به سه امتیاز به میدان خواهند آمد و اعتقاد دارم کسانی که این بازی را تماشا می کنند شاهد یک دیدار جذاب خواهند بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که هواداران در پایان دیدار با استقلال صنعتی خوزستان علیه کادر فنی شعار داده و این می تواند برای تیم استرس ایجاد کند گفت: من چنین چیزی را نشنیدم شاید برای شما سوپرایز بوده، اما آخرین نفری که از زمین در دیدار با استقلال صنعتی خارج شد من بودم. هواداران ما را تشویق کردند. ما و آنها مثل برادر هستیم و وحدت و همدلی خوبی بین ما وجود دارد. آن بازی را ما به فراموشی سپرده و مطمئن باشید با پیروزی مقابل تراکتورسازی به کورس قهرمانی باز خواهیم گشت.

وی در پاسخ به این سوال که فصل گذشته با از دست دادن امتیازات لطمه زیادی خوردید و این فصل هم رفته رفته در حال تکرار شدن است، گفت: هرگز چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد. سال گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم اما توانستیم در نیم فصل با بازیکنان جوانمان عملکرد خوبی داشته باشیم و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم. در فوتبال سختی همیشه وجود دارد. ما تمرینات مستمری انجام دادیم و با اضافه شدن بازیکنان جوان و باتجربه در هفته های پیش رو عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.

علیرضا منصوریان در پاسخ به این سوال که امسال ستاره های زیادی جذب کردید و چرا بعد از گذشت دو هفته هنوز به امتیازات لازم دست پیدا نکردید، گفت: ستاره ضامن قهرمانی نیست. البته هواداران استقلال و پرسپولیس فقط به قهرمانی تیم های محبوبشان عادت دارند و نمی خواهند شاهد شکست تیم هایشان باشند، اما ما در ابتدای راه هستیم و در کوران مسابقات قرار خواهیم گرفت و در هفته های آینده به هماهنگی و وحدت تاکتیکی خواهیم رسید و مطمئن باشید به صدر جدول هم خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: روز گذشته که مدیر عامل باشگاه با بازیکنان جلسه داشت همه از شرایط روحی خوبی برخوردار بودیم و تمام هدف مان این است که با پیروزی برابر تراکتورسازی هم روند موفقیت های این تیم را در دیدارهای گذشته جبران کنیم و هم استارت خوبی برای موفقیت در لیگ هفدهم را بزنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص وضعیت محرومان و مصدومان این تیم نیز گفت: فردا فرشید اسماعیلی، پادوانی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی را در اختیار نخواهیم داشت. البته از ابراهیمی خبرهای خوبی به من رسیده و او خارج از حد انتظار ظاهر شده و مطمئنم با برگشت او، خط میانی استقلال روند بهتری خواهد داشت. قرار است از اوایل هفته آینده فرشید اسماعیلی و پادوانی در تمرینات گروهی شرکت کنند و فکر می کنم از هفته چهارم به بعد ما یک تیم کامل را در اختیار خواهیم داشت.

وی در خصوص عدم نتیجه گیری استقلال برابر تراکتورسازی گفت: ما فصل گذشته بر اثر دو اشتباه بازی را به تراکتور واگذار کردیم، اما تجربیات گذشته برای ما درس بسیار خوبی است و فردا با حمایت هوادارانمان می خواهیم این تیم را شکست داده تا به دو هدف دست پیدا کنیم؛ نخست رسیدن به اولین برد در لیگ و دوم اینکه با این پیروزی نوار موفقیت های تراکتورسازی مقابل استقلال را قطع کنیم.

علیرضا منصوریان در خصوص حضور کامل مهدی قائدی در بازی فردا نیز گفت: او به طور کامل مقابل تراکتورسازی بازی نخواهد کرد. قائدی جوان است و جثه کوچکی دارد، اما انتظار من از او بیشتر از اینهاست. او درتمرینات و بازی های دوستانه نزدیک به ۷۰ درصد بهتر از عملکردی که مقابل استقلال خوزستان را داشت انجام می داد. چند بازیکن ما مثل مهدی قائدی و حسین حیدری با شرایط بدنی که داشتند بدنسازی سنگینی انجام ندادند و رفته رفته در بازی ها حضور خواهند داشت اما نکته مهم این است که ما نمی خواهیم اتفاقی که برای برخی از بازیکنان استقلال که از شهرستان به تهران آمده بودند، برای قائدی بیفتد. وظیفه او تمرین کردن، غذا خوردن و استراحت است به او اجازه نمی دهیم در هر جایی حضور پیدا کند.

سرمربی استقلال در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان وجود دارد، گفت: خوشبختانه الان به من اطلاع دادند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و لیست بازیکنان استقلال مورد تایید ای اف سی قرار گرفته اما مشکلات استقلال و پرسپولیس کم نیست ما در حوزه مالیاتی، حقیقی و حقوقی بدهکار هستیم و این مشکل تنها به یک حالت برطرف خواهد شد آن هم این است که دولت و شخص محترم وزیر ورزش ورود کنند و این مشکل را به طور کامل برطرف کنند. جا دارد اینجا از رئیس حوزه مالیات جناب تقوی نژاد تشکر کنم که کمک بسیاری به ما کردند که بتوانیم سال گذشته در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. اگر کمک سازمان مالیاتی نبود نه ما و نه پرسپولیس نمی توانستیم به لیگ قهرمانان برویم. آنقدر بدهی وجود دارد که اگر حتی تمام درآمد اسپانسر را به سازمان مالیاتی بپردازیم شاید فقط ۳۰ درصد از مشکلات مالیاتی را پرداخت کرده باشیم.

وی گفت: تیم های صنعتی از این بابت هیچ مشکلی ندارند اما سرخابی ها طبق قانون دولت به آنها کمک نمی کند اگر اسپانسر نخواهد به این دو تیم پولی را تزریق کنند راهی برای بقا نخواهد داشت شکایت های خارجی بدهی های گذشته همه مشکلاتی هستند که این دو تیم با دست به گریبان هستند و از دست مدیران هم کاری بر نمی آید البته ای اف اسی هم با ما شوخی ندارد و سال گذشته دیدیم التحاد را که قیمت مهاجمانش که ۲۵۰ میلیارد تومان از گردونه رقابت ها حذف کرد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این مشکلات تاثیر منفی در روند ما خواهد داشت زیرا مدیران نمی دانند طلب داخلی ها را بدهند یا خارجی ها که شکایت می کنند ضمن اینکه برخی بدهکاران را تشویق می کنند تا از سرخابی ها شکایت کرده تا بتوانند به پولشان برسند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر شما به جای خبرنگاران نشسته بودید چه سوالی از علیرضا منصوریان می پرسیدید گفت: سوال سختی کردید اما می پرسیدم که چرا دو تیم بزرگ ایران که ۹۰ درصد، هوادار آنها هستند زمین تمرین مناسب ندارند، رختکن ندارند چرا باید همیشه افسوس کشورهای حوزه خلیج فارس را بخوریم هر روز باید یک جا تمرین کنیم و این معضل بزرگی برای فوتبال ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا همه هواداران استقلال به ورزشگاه آمده و تیم محبوبشان را تشویق کنند تا در کنار یکدیگر بتوانند اولین پیروزی را در مقابل تراکتورسازی در لیگ هفدهم کسب کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم