Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخی از هنرمندان کشور در پی به شهادت رسیدن سرباز ایرانی، محسن حججی بدست گروه تکفیری داعش واکنش داده و پیام هایی را برای همدردی و محکوم کردن این حادثه در اینستاگرام خود پست هایی نوشته اند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برخی از هنرمندان کشور در پی به شهادت رسیدن سرباز ایرانی، محسن حججی بدست گروه تکفیری داعش واکنش داده و پیام هایی را برای همدردی و محکوم کردن این حادثه در اینستاگرام خود پست هایی نوشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا صادقی، خواننده کشورمان، در این رابطه در اینستاگرامش نوشت: نماینده ملت من تویی با اقتدار و وقار .. نه سلفی بگیران بی اندیشه. اینجا همه دچار دعوای بعد انتخاب و انتصاب و انجا بفکر سرزمینت اعتقادت و ... .

نماد وقاری مرد ، صلابت نگاه تو و اشوب در چهره قاتل تو .. چه دیدنیست جوانمردی جوان سرزمینم .

شهید مدافع حرمت و حرمت محسن حججی .... درود به مردان با غیرت این مُلک.

بهنوش بختیاری در اینستاگرامش چنین نوشت: شهید محسن حججی که در سوریه اسیر داعش شد و سر از تنش جدا کردن.....قهرمان زندگی من این شهید است......ولله به خدا سوپر استار هیچوقت نباید قهرمان من وتو باشد...چه تفاوتیست میون‌ما و امثال آقا محسن نجیب و وفادار و فداکار ما...چه دردی از این سنگین تر که هموطنت اینطوری...انقدر ناجوانمردانه بره....داد همه مظلوم های ایران رو از این بی وجودهای حیوون بگیر خدایا...که اگه این شهدا نبودن...من وتو راحت زیر کولر در کف اینستاگرام نبودیم......بعضی جوونها علی الحساب زیر ابرو اشونو چک کنن تا ما برگردیم...

تسلیت به خانواده ایشون و همه مردم ایران

اشکان خطیبی از شهید محسن حججی که در سوریه شهید شد، نوشت.

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود شهادت محسن حججی را تسلیت گفت

واکنش لیلا بلوکات در مورد به شهادت رسیدن محسن حججی شهید در اینستاگرام خود نوشت: دو هزار بار اين عكس و ديدم و غصه خوردم.

منار صباغ مجری المنار: همیشه سعی می‌کردم عاشورا و ماجرای حسین شهید و شمر لعین را تخیل کنم/ امروز دیدم و دیگر تخیل نخواهم کرد.

انتهای پیام/


خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا