Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@02:56:57 GMT

تحلیل صندلی به صندلی از عروسی پسر لاریجانی!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۶۹۸۶

تحلیل صندلی به صندلی از عروسی پسر لاریجانی!

بهروز نعمتی و کاظم جلالی در کنار هم بودند که اینهم نشینی طبیعی است، چرا که هر دو از طیف حامیان لاریجانی در مجلس بودند. اما تصویر قابل توجه جلوس سران قوا در کنار هم و لبخندی بود که بر لب داشتند و ترتیب نشستان آنها هم چنین بود که ابتدا علی لاریجانی، سپس آیت‌ا... صادق لاریجانی و در صندلی کناری او دکتر حسن روحانی نشسته بود گروه سیاسی جهان نيوز: روزنامه آرمان که به روزنامه خانواده هاشمی رفسنجانی معروف است، در گزارشی از مراسم عروسی پسر لاریجانی به تحلیل صندلی به صندلی این مراسم پرداخته است!

در بخشی از این گزارش آمده است: پنجشنبه شب کارت‌های عروسی در دست تعدادی از مقامات کشور بود که از آنها دعوت شده بود در مراسم عروسی پسر علی لاریجانی و دختری از خانواده فیاض‌بخش حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت مراسم 19 تا 22 بود، یعنی مهمانان 3 ساعت در کنار هم بودند. نکته قابل تامل افراد حاضر در جشن عروسی بودند که البته در هیچ تصویر منتشر شده نشانی از دلواپسان نیست، اما بر سر میزها مهمانانی نشستند که از میانه‌روهای مجلس و برخی اعضای دولت بودند. بهروز نعمتی و کاظم جلالی در کنار هم بودند که اینهم نشینی طبیعی است، چرا که هر دو از طیف حامیان لاریجانی در مجلس بودند. اما تصویر قابل توجه جلوس سران قوا در کنار هم و لبخندی بود که بر لب داشتند و ترتیب نشستان آنها هم چنین بود که ابتدا علی لاریجانی، سپس آیت‌ا... صادق لاریجانی و در صندلی کناری او دکتر حسن روحانی نشسته بود، با یک صندلی فاصله از رئیس جمهور هم حجت‌الاسلام ناطق نوری حضور داشت که گرم گفت‌وگو با محمدجواد لاریجانی بود. در صندلی‌های مقابل سران قوا بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت یازدهم و محمود حجتی وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت کشاورزی دولت دوازدهم حضور داشتند. در تصویری هم عبدالرضا رحمانی فضلی که تازه از راه رسیده است در بالای سر محمد حسین صفار هرندی ایستاده و ظاهرا وزیر ارشاد دولت نهم متوجه حضور او نشده است. آیت‌ا... موحدی کرمانی هم در این مراسم حضور داشت که تصویری از او در کنار رئیس قوه قضائیه منتشر شده است. نمایندگان مجلس هم به دور یک میز هستند که توجه آنها متوجه علی مطهری است. در نهایت علی لاریجانی روز پنجشنبه روی کارت‌های دعوت مراسم عروسی پسرش نام مسئولان اعم از سران قوا، روحانیت سنتی، نمایندگان مجلس و... را نوشت که شاید این دعوت را بتوان یک استراتژی تجدید دوستی‌ها قبل از آغاز دولت دوازدهم دانست.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس