Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@20:31:40 GMT

عامل ناامنی در رودبارجنوب زمین گیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۰۴۱۸

عامل ناامنی در رودبارجنوب زمین گیر شد

سرهنگ رضا فیروزبخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت های مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و نگهداری و حمل سلاح ممنوعه توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی رودبار جنوب با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی رودبارجنوب بیان داشت: اخلال در نظم عمومی، تیراندازی های ایذایی، تیراندازی منجر به جرح، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و نزاع و درگیری از جمله سوابق متهم است.

سرهنگ فیروزبخت با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: احساس امنیت مهمتر از امنیت فیزیکی در نزد شهروندان است؛ این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و آن ها از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را به ارمغان آورده ابراز خشنودی کردند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران