Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جعفر رحمانی رییس مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان بوکان از فعالیت ۱۵ آموزشگاه‌ آزاد فنی و حرفه‌ای فعال در بوکان خبر داد و افزود: این آموزشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، طراحی و دوخت، گردشگری، رایانه و غیره فعالیت می‌کنند و تعداد دو آموزشگاه نیز به دلایلی مانند نقل مکان و کمبود امکانات در حالت تعطیلی موقت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر رحمانی با اعلام این‌که دو سوم از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، جنبه عملی دارد، افزود: در این مرکز علاوه برآموزش، نیروی کار تولید می‌شود و با تغییر نگاه و توجه بیشتر مسئولین و شهروندان به فنی و حرفه‌ای و نیز ارائه امکانات و ابزار کار مناسب، نرخ بیکاری تا حد زیادی در این شهرستان کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد:شهرستان بوکان بر اساس سرشماری سال گذشته، ۲۵۱ هزار و ۴۰۹ نفر جمعیت دارد که از این تعداد، ۱۹۴ هزار و ۸۴۶ نفر در نقاط شهری سکونت دارند و بیکاری در این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است که راهکارهایی مانند استقبال و حمایت از ایده‌های جدید در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کاهش نرخ بیکاری در چهارمین شهرستان پرجمعیت استان موثر است.

انتهای پیام/م

۱۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بوکان فعالیت می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است