Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین مازندران- محمود ذوالفقاری در این نشست عنوان نمود : باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای تسریع در اجرای پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از امکانات موجود در این استان ولایتمدار بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به نقش تاثیرگذار وزارت راه و شهرسازی در استان افزود : وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی و تنوع ارائه خدمات در کشور و استان نقش بسیار پررنگ و تاثیرگذاری دارد و این تاثیرگذاری و بهبود ارائه خدمت در سطوح مختلف به هموطنان عزیز میسور نخواهد شد مگر با تلاش ، پشتکار و همت بالای تمامی کارکنان ، کارشناسان و مدیران در تمامی سطوح .

محمود ذوالفقاری خاطرنشان ساخت : اولویت نخست راه و شهرسازی مازندران اتمام پروژه های نیمه تمام در استان است و در این راستا با بسیج تمامی امکانات و بکارگیری همه عوامل در تلاش هستیم تا پروژه های نیمه تمام در استان را با جدیت پیگیری و به سرانجام برسانیم تا انشااله کام مردم شریف استان از بهره برداری و افتتاح این پروژه ها شیرین شود .

محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد : روسای ادارات باید ارتباط موثر با فرمانداران ، نمایندگان و ائمه جمعه و جماعت داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره گیری نمایند .

محمود ذوالفقاری در بخشی دیگر از سخنان خود پیگیری سیاست های وزارت راه و شهرسازی در مجموعه استان و شهرستان ، پیگیری اهداف و تکالیفی که در برنامه ششم توسعه برعهده وزارت راه و شهرسازی می باشد را از جمله برنامه هایی برشمرد که روسای ادارات می بایست به جد بدنبال آن باشند .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به بهره گیری از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت االمال در استان افزود : روسای ادارات با پیگیری های مستمر و ایجاد ارتباط موثر از ظرفیت های این حوزه بهره جسته و برای حفظ و حراست از حقوق دولتی و بیت المال تلاش نمایند .

وی همچنین به راه اندازی ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان اشاره و تسریع نمود : اعتبارات خوبی در این حوزه پیش بینی شده و در محدوده سکونتگاه های غیر رسمی مشکلاتی وجود دارد که انشااله با جذب اعتبارات لازم نسبت به تعیین محدوده تاریخی در شهرستان و حل مشکلات و معضلات در این حوزه تلاش نماییم .

لحاظ نمودن سر فصل های ایمنی در پروژه ای مشارکتی راه روستایی تاکید بر حضور روسای ادارات در روز ملاقات عمومی در محل کار ، نظارت دقیق بر پروژه ها از جمله موارد دیگری بودندکه سرپرست راه و شهرسازی مازندران در جلسه شورای اداری عنوان نمودند.

محمود ذوالفقاری در این نشست به بکارگیری از توان اجرایی مسولین ذیربط و اطلاع آنان از موانع و پیشرفتهای پروژه های شهرستانها و تلاش در جهت تسریع در اجرای پروژه های بخش ساخت و توسعه راه ، فنی و اجرایی ، معماری و شهرسازی ، بافت فرسوده ، راه روستای و مسکن مهر تاکید ویژه نمود.


گفتنی است در این نشست گزارشی در خصوص نظارت عالیه بر ساخت و سازها و ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، مباحث حقوقی در راه و شهرسازی ارائه و تمامی مدیریتها و روسای ادارات تابعه مشکلات و موانع اجرایی و اداری خود را مطرح نمودند.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟