Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@17:29:31 GMT

خواننده رپ به این سه شرط آزاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۸۲۲۳

حمید صفت شاید با شهادت مادرش و تحقیقات در مورد چگونگی مرگ پدر ناتنی اش از مجازات نجات یابد.

از طرف دیگر حمید صفت متهم پرونده همزمان با ادامه تحقیقات، به دستور قاضی منافی‌آذر برای بررسی صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی شد.

سومین اقدام که می تواند روند پرونده را به سوی آزادی حمید صفت پیش ببرد، شهادت همسایه هایی است که شاهد لحظه درگیری حمید صفت و ناپدری اش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل حمید صفت بیان کرد: هنوز شهادت همسایه ها اخذ نشده است و امیدواریم تحقیق از این شاهدان به روشن شدن حقیقت کمک کند.

قصور پزشکی باید بررسی شود

امجدی، وکیل پرونده حمید صفت به موضوع قصور پزشکی اشاره کرد و گفت: مادر حمید صفت پیش از مرگ شوهرش در کنار او بود، مادر حمید صفت پس از اینکه متوجه شد حال شوهرش مساعد نیست موضوع را با کادر درمانی بیمارستان در میان گذاشت اما به گفته وی پاسخ مناسبی دریافت نکرد تا اینکه پس از ساعاتی حال ناپدری حمید صفت وخیم شد و جان باخت.

وی اضافه کرد: ما پیگیر هستیم تا پس از تکمیل گزارش پزشکی قانونی موضوع قصور پزشکی را در پرونده مطرح کنیم تا اینکه حقیقت ماجرا مشخص شود.

امجدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هنوز با خانواده مقتول برخوردی نداشته ایم و هنوز تحقیقات پرونده تکمیل نشده است.

حمید صفت، خواننده رپ و مطرح کشور در 24 مردادماه امسال در یک سناریوی ناخواسته با ناپدری خود در محله شیخ بهایی تهران درگیر شد و روز شنبه مورخ 28 مرداد ماه هوشنگ، ناپدری حمید صفت در بیمارستان جان باخت.

حمید صفت، خواننده رپ کشورمان ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

منبع:رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

خسارت سنگین آتش‌سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • (ویدئو) هشدار جدید حمید معصومی‌نژاد در فرمانیه تهران به مردم!
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • شیب سقوط آزاد کاهش موالید کم شده | 76 هزار ماما داریم و فقط 7 هزار پروانه فعال مامایی