Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت:‌ طبق تفاهم‌نامه سازمان دارالقرآن مرکز با سازمان ساعس ناجا (سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا) برگزاری و مدیریت دوره‌های آموزشیاری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه پرسنل نیروی انتظامی بر عهده ادارات امور قرآنی استان‌ها نهاده شده که هدف از آن پرورش نیروهای متخصص و ماهر در زمینه تدریس قرآن کریم در شهرستان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری آزمون تجدیدی دوره آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم نیروی انتظامی استان فارس در اداره امور قرآنی این سازمان خبر داد و گفت: این طرح به مدت یک هفته متوالی در لابراتوار و دارالقرآن نیروی انتظامی شیراز و با حضور37 نفر از پرسنل این نهاد شامل افسران جزء و ارشد برگزار شد.

مهرابی با تأكید بر اینکه این طرح باعث پر بارتر شدن دوره‌های قرآن‌آموزی در مناطق محروم استان می‌شود، گفت: آزمون تجدیدی از دروس روش تدریس و قرائت قرآن کریم بود و گواهینامه پایانی شرکت‌کنندگان نیز توسط اداره امور قرآنی استان فارس صادر خواهد شد.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی