Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رئیس‌کل دادگستری فارس در نشست ستاد‌های پیشگیری و مقابله با جرائم خاص استان فارس با اشاره به اهمیت جایگاه این ستاد در مقابله و پیشگیری از وقوع جرائم مهم گفت: برگزاری برخی مهمانی‌های غیراخلاقی و ترویج آن در فضای مجازی عدم توجه به جلوگیری از این بی‌بندوباری‌ها، و نشان از یک بحران اخلاقی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل مورد نظر این ستاد در چند ماهه اخیر دستگیری و اعمال مجازات مجرمان متواری بوده، که بخش عمده‌ای از اقدامات اولیه شناسایی و رصد این افراد انجام شده و این بانک اطلاعاتی کمک بسیاری در دستگیری تعدادی از مجرمان متواری جرائم مهم داشته است.


القاصی مهر با بیان اینکه هر مجرم متواری یک کانون جرم محسوب می‌شود، افزود:از توجه ویژه دادگستری استان در قالب مدیریت پرونده‌های مهم به دستگیری مجرمان متواری توجه ویژه دارد.


رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: هدف مجموعه قضایی و ستاد جرائم خاص دستگیری مجرمان تحت تعقیب خاص است.


القاصی مهر با اشاره به وجود بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک و متواری اقدام ضابطین در دستگیری برخی از این افراد و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این دسته از مجرمان را زمینه‌ساز افزایش ضریب امنیت استان دانست و تصریح کرد: تلاش می‌شود مشارکت منطقه‌ای در قالب ستاد‌های پیشگیری مقابله با جرائم خاص از شکل‌گیری برخی اقدامات مجرمانه به‌خصوص جرائم مهم و امنیتی که وقوع یک مورد از آن امنیت روانی جامعه را تهدید می‌کند جلوگیری شود.


رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص استان فارس شیوع برخی مظاهر علنی بی‌بندوباری اجتماعی را درنتیجه کم اثر شدن فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و اضافه کرد:برپایی مهمانی‌های غیراخلاقی و ترویج آن در فضای مجازی عدم توجه به جلوگیری از بی‌بندوباری و نشان از یک بحران اخلاقی در جامعه بوده که یکی از ریشه‌های اصلی آن سست شدن بنیان‌های خانواده است.


وی ضمن تأکید بر ورود منسجم و هماهنگ نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیرو‌های امنیتی در برای جلوگیری از بروز علنی فساد و بی‌بند باری در جامعه خواستار توجه ویژه و ورود فعال شورای تأمین استان و شهرستان شیراز به این مسئله شد.


انتهای پیام/ت


هشدار درباره مهمانی‌های غیر اخلاقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم