Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شیخ پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سراب اظهار داشت: در جریان زلزله امروز شهرستان سراب، 9 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 6 نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) سراب انتقال یافتند که بعد از مداوای پزشکی سه نفر بستری شدند.

این مقام مسئول در حوزه ستاد بحران شهرستان سراب با بیان اینکه زلزله صبح امروز در روستاهای ایوق و سرچشمه منجر به خسارات مالی شده است، تصریح کرد: در جریان زلزله تعدادی از خانه‌های روستائیان فرو ریخته و تعدادی احشام نیز تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار سراب از برآورد اولیه خسارات خبر داد و افزود: هم اینک فرماندار و اکیپ‌های ارزیاب در منطقه زلزله زده حضور یافتند.

بامداد امروز دوشنبه 6 شهریور ساعت 03:45، زمین لرزه 4.9 ریشتری به عمق 6 کیلومتری بخش‌هایی از استان آذربایجان‌شرقی را به لرزه در آورد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

کد خبر 6096644

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد