Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته دولت،5 پروژه راهسازی در شهرستان لاهیجان ، 3 پروژه راهسازی در شهرستان املش و 2 پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دولت 5 پروژه راهسازی در شهرستان لاهیجان ، 3 پروژه راهسازی در شهرستان املشو 2پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیز نظری‌فر رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان در جریان افتتاح همزمان پروژه های راهسازی این شهرستان اظهار داشت : 4 پروژه آسفالت راه روستایی به طول حدود 6 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 10600 میلیون ریال و پروژه بهسازی آسفالت سوستان–کاهبیجار شهرستان لاهیجان به طول 1.800 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر2700 میلیون ریال با حضور امام جمعه ، نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

امید یزدان داد رئیس اداره راه و شهرسازی فومن از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی کمسر شهرستان فومن به طول یک کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر۱۸0۰ میلیون ریال و پروژه آسفالت راه روستایی دارباغبه طول ۱۱۰۰متر و با هزینه ای بالغ بر ۲0۰۰ میلیون ریال و با حضور فرماندار و مسئولین محلی خبر داد و گفت با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 250 خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

فرزاد دل آرام رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان املش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایى و باهنر، اظهار داشت: پروژه های روکش آسفالت راه روستایی سورکوه-مشکله، هلوسراى علیا و سوخته کیش جمعاً به طول 5.8 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ٩240 میلیون ریال در هفته دولت و با حضور فرماندار، نماینده مردم شریف شهرستان هاى رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: با اجرای این پروژه، تعداد بیش از ٦٥٠ خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان