Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در ابتدای این نشست دکتر طاهری فرماندار شهرستان اظهار داشت: ورزش و سلامتی دو رکن اصلی در هر جامعه است و ایجاد شور ونشاط اجتماعی در دستور کار دولت محترم تدبیر و امید می باشد.
نماینده عالی دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همگانی شدن ورزش، افزود: تمامی دستگاه های مرتبط در این حوزه شایسته است با همکاری و تعامل در برگزاری چهارمین دوره جشنواره بومی ومحلی اقوام ایرانی که در شهریور ماه سال جاری بر گزار می گردد، همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس آقازاده معاون وزیر ورزش و جوانان کشور، با بیان اینکه بیش از ۱۳۰پروژه در هفته دولت افتتاح خواهد شد توضیح داد: با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ؛ بیش از ۱۳۰ پروژه در هفته دولت افتتاح خواهد شد و دراین راستاچندین پروژه نیز در استان سمنان به بهره برداری رسید .
معاون وزیر ورزش و جوانان کشور تصریح کرد: مبلغی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بخش ورزش و جوانان اختصاص یافته که بیش از ۷۵۶ میلیارد به استان ها تخصیص پیدا کرده است .
وی هم چنین به افزایش میزان وام ازدواج اشاره کرد و گفت : در سال ۹۲ میزان وام ازدواج کمتر از ۲۰۰۰ میلیارد تومان بود و در حال حاضر این رقم حدود ۵ برابر افزایش یافته و حدود ۱۰ هزار میلیارد به اعطای وام ازدواج، تعلق گرفته است .
مهندس آقا زاده در دوره ی جدید دولت سیزدهم از به کار گیری مدیر های جوان خبر داد و گفت : با توجه به مطالبات مردم و جوانان کشور ؛ در صدد آن هستیم که این وزارتخانه از نیروهای جوان بهره مند شود و به طور میانگین این رده ی سنی ۸-۵ سال کاهش یابد .
وی جایگاه بانوان را در عرصه ورزش با اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: توجه ویژه به ورزش بانوان در دستور کار این وزارتخانه قرارگرفته و در این راستا معاونت امور بانوان ورزشی درتمام استان ها ضروری و باید شکل بگیرد. .
مهندس آقا زاده در ادامه افزود: شهرستان های جدیدالتاسیس که از بخش به شهرستان ارتقا یافته اند باید طبق ضوابط و قوانین موجود از نمایندگی به اداره تبدیل شوند .
وی به برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران اشاره کرد و افزود: باتوجه به برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران بدون شک کمک هایی در این خصوص صورت خواهد گرفت و علاوه بر این کمک ویژه ای برای شهرستان آرادان با توجه به محرومیت هایی که داراست در حد بضاعت وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.
دکتر کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان از پخش اجرای زنده جشنواره ملی اقوام در شبکه استانی سمنان و همچنین شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: بازتاب ملی این جشنواره در رسانه ها می تواند در فرهنگ سازی کشور موثر باشد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان از افتتاح هتل 4 ستاره، پیست دوچرخه سواری و افتتاح 10 خانه ورزشی در حاشیه برگزاری جشنواره ملی اقوام با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور اشاره کرد.
در این جلسه دکتر فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه جشنواره اقوام با مدیریت خوبی در سال های گذشته روبه رو بوده است اظهار کرد : در سال جاری نیز این جشنواره با تلاش های صورت گرفته در سطح وسیع تر و به صورت بین المللی در شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود : با تلاش های مدیران و دستگاه های اجرایی تقریبا همه ی روستاهای شهرستان آرادان خانه ورزشی به بهره برداری رسیده است .
دکتر فتاحی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های ورزشی هم چنان ناتمام باقی مانده است تاکید کرد: استادیوم 5 هزار نفری با توجه به بدهی ها وعدم تخصیص اعتبار لازم؛ تا پایان سال افتتاح خواهد شد .
مهندس افشار نادری فرماندار آرادان با اشاره به اینکه شهرستان آرادان از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخورداراست اظهار امیدواری کرد و اذعان کرد : با توجه به ظرفیت های بالا و مطلوب این شهرستان؛ امیدواریم با اختصاص بودجه بیشتر به هیأت های ورزشی شاهد توفیقات روز افزون ورزشکاران این منطقه باشیم .

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار