Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:05:10 GMT

صدور ۷۰۰ سند تک برگی برای املاک شهرستان اردستان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۱۹۲۳

صدور ۷۰۰ سند تک برگی برای املاک شهرستان اردستان

رئیس اداره راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۰۰ برگ سند تک برگی برای ثبت اسناد دولتی در شهرستان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصبح اردستان؛ مجتبی پورشفیع عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: عمده ترین اقداماتی که اداره راه و شهرسازی در سال 96 انجام داده در موضوع اراضی و تعیین حدود ثبتی املاک دولتی و حدود ثبتی اراضی حریم شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: اقدامهای صورت گرفته در قالب نقشه گوگل پیاده شده و با توجه به اینکه آخرین برنامه مربوط به چند ماه گذشته بوده نقشه های دقیقی از ثبتی اراضی و میزان مالکیت آن و اراضی تعارضی و در اختیارمان را می توانیم مشخص کنیم.

وی افزود: مهمترین اقدامهای دیگر در بخش اراضی یک میلیون متر مکعب اراضی بدون صاحب شهرستان را شناسایی کرده که در سه شهر اردستان، زواره و مهاباد قرار گرفته و اقدام های ثبتی لازم در خصوص تثبیت مالکیت دولت دنبال می شود.

پورشفیع تاکید کرد: شناسایی اراضی تصرف شده که از سنوات گذشته بوده با دقیق سازی حدود ثبتی بخش عمده آن شناسایی شده و با گزارش به دستگاه های قضائی و در قالب طرح دادخواست در مراجع قضائی موضوع پیگیری می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه فرمانداری درموضوع حمل و نقل ابلاغی به اداره راه داشته که به عنوان مسئول کارگروه راه های شریانی شهرستان انجام وظیفه کنند، تصریح کرد: توانسته ایم دفترچه کارگروه شهرستان را آماده و حوزه راه های شهرستان را بافرض انسداد هر محورو هر پل بصورت کامل جانمایی کنیم.

وی همچنین باتوجه به آماده شدن دفترچه کارگروه شهرستان افزود: آماده کردن نقشه راه های شهرستان، وضعیت نیروها و ماشین آلات در اختیار شهرستان، پرسنل اداره شهرستان و راه های فرعی درجه یک و روستایی در آن مشخص شده است.

پورشفیع خاطر نشان کرد: حدود 700 برگ سند تک برگی برای ثبت اسناد دولتی در شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی همچنین یادآوری کرد: با توجه به مشخص کردن 10 نقطه پر حادثه در شهرستان اردستان سه نقطه آن با اعتباری به مبلغ 900 میلیون ریال اصلاح و رفع شده است.

وی میزان اراضی بدون صاحب شناسایی شده را یک میلیون و 381 هزار متر مربع اعلام کرد که در حال پیگیری برای صدور اسناد بوده و به نفع دولت تصرف خواهد شد.

پورشفیع همچنین اعلام کرد: برای تکمیل جاده اردستان به زواره بیش از پنج میلیارد ریال از تملک دارایی تخصیص داده شده که برآورد و ارزیابی طرح در استان در حال بررسی است که به زودی انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 17 کیلومتر از باند دوم اردستان به اصفهان که تخصیص 150 میلیارد ریالی برای آن تخصیص داده شده به زودی بعد از برگزاری مناقصه شروع عملیات را شاهد خواهیم بود.

اردستان دارای 140 کیلومتر بزرگراه، 40 کیلومتر راه اصلی،129 کیلومتر راه فرعی و فرعی درجه یک، 806 کیلومتر راه روستایی و 40کیلومتر راه دسترسی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد