Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@02:37:53 GMT

برگزاری یک جشنواره موسیقی برای گرامیداشت عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۹۸۴۶

برگزاری یک جشنواره موسیقی برای گرامیداشت عید غدیر

فرهنگ>موسیقی - جشنواره موسیقی نغمه‌ها و مناقب علوی هفدهم و هجدهم شهریور با هدف گرامیداشت عید غدیر در بوستان رازی کنار دریاچه مصنوعی این بوستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره موسیقی نغمه‌ها و مناقب علوی به مناسبت عید غدیرخم و با هدف گرامیداشت این عید بزرگ شیعیان، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با حضور پیشکسوتان موسیقی اقوام ایرانی و زیر نظر هوشنگ جاوید، پژوهشگر موسیقی اقوام طی دو روز؛ 17 و 18 شهریور هر شب ساعت 20 در کنار دریاچه رازی بوستان رازی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی هیوا، شاهودالاهو، عاشیق سلجوق شهبازی و گروه نجوای کتول و تک‌خوانان؛ صمد حبیبی، احمد حسن راهی مالکی هنرمند غزل‌خوان، آقا محمد کدخدایی، خالد سعادتی، غفور محمدزاده، سید مصطفی زاده و هوشنگ جاوید هنرمندان موسیقی آیینی و اقوام در شب‌های 17 و 18 شهریور میزبان شهروندان خواهد بود.

58242

کلید واژه‌ها : موسیقی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر