Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی جدید برترین‌های این رشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در جدیدترین رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز که توسط فدراسیون جهانی این رشته منتشر شده، نوشاد عالمیان به‌عنوان بهترین بازیکن ایران با سه پله صعود مواجه شده و با ۲۲۱۵ امتیاز در رده شصت‌وهشتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رده‌بندی، نیما عالمیان با ۲۰۹۸ امتیاز و پنج پله سقوط در رده ۱۰۵، افشین نوروزی با ۱۶۷۳ امتیاز و ۲۰ پله سقوط در رده ۲۴۹، امین احمدیان با ۱۲۴۱ امتیاز و ۳۷ پله سقوط در رده ۴۵۲ و امین میرالماسی با ۱۱۹۱ امتیاز و ۴۴ پله سقوط در رده ۴۸۵ ایستاده‌اند.

در بخش بانوان ندا شهسواری با ۱۷۴۱ امتیاز و ۱۳ پله سقوط در رده ۲۹۷ ایستاده و بهترین بازیکن کشورمان در این رنکینگ است. همچنین مریم صامت با ۲۶ پله سقوط در رده ۴۱۱، مهشید اشتری با ۳۳ پله سقوط در رده ۵۵۹، شیما صفایی با ۳۰ پله سقوط در رده ۶۳۹ و هلیا اصغری با ۳۰ پله سقوط در رده ۶۶۹ قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»