Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: بازار از وضع سکون برخوردار است و تنها دو یا سه قلم میوه افزایش قیمت دارند.

وی ادامه داد: تنها قیمت گیلاس و آلبالو با افزایش قیمت مواجه شده و از طرفی قیمت پسته تازه به هر کیلوگرم 25 هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران با اشاره به اینکه قیمت انگور بی‌دانه قرمز ارومیه به کیلویی 10 هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: مابقی محصولات در بازار با افزایش قیمت مواجه نیست.

مهاجرانی با بیان اینکه گلابی بیروتی مهمان خارجی بازار میوه و تره‌بار است، اضافه کرد: این میوه با قیمت 10 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی در واکنش به دلایل گرانی قیمت پسته تازه، با تأکید بر اینکه سه پایگاه تولید پسته در کشور داریم، تصریح کرد: دامغان، رفسنجان و ساوه از مراکز کشت پسته در کشور است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران با اشاره به اینکه گرانی نشانه تولید کم پسته در کشور است، اضافه کرد: این مهم عامل اصلی گرانی پسته محسوب می‌شود.

مهاجرانی با بیان اینکه انتظار ما از دولت حمایت از کشاورزان و باغداران است، اظهار کرد: صنعت کشاورزی زیرساختی مهم در بحث تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود و حمایت از تولید باغداران و کشاورزان به معنای حمایت از تولید ملی است.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746317

دیگر خبرها

  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!