Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کریم زارع در دهمین جلسه کمیسیون دائمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: امروز همه زیرساخت‌ها برای ورود مخترعان و تولیدکنندگان به شهر دانایی فراهم شده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی به مجموعه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کاملا حمایتی و پژوهشی است و ما مطمئن هستیم که در سال‌های آینده در این مجموعه با یک جهش علمی، پژوهشی اقتصادی و دانش‌بنیان روبه رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین جلسه کمیسیون دائمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف بررسی راهکارهای اجرایی چگونگی ارتباط مخترعان و تولید کنندگان با شهر دانایی، با حضور دکتر غلامعلی منتظر معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری، کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و اعضای کمیسیون دائمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در واحد فیروزکوه، برگزار شد.

پژوهشگران جوان و نخبگان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما»ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور محمد کُردی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی هم با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه