Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:36:24 GMT

محموله ۱۰ تنی آرد قاچاق در رودبارجنوب توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۸۲۱۲

محموله ۱۰ تنی آرد قاچاق در رودبارجنوب توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب ازتوقیف محموله ۱۰ تنی آراد قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رودبارما، رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و عوامل آن، ماموران پاسگاه انتظامی - عملیاتی نهضت آباد در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل آرد مشکوک و برای بازرسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های دقیق مشخص شد که محموله مذکور، فاقد مجوزهای لازم و قاچاق می باشد.


سرهنگ فیروزبخت ارزش تقریبی ریالی محموله مذکور را 110 میلیون ریال اعلام و افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.


فرمانده انتظامی رودبار جنوب در پایان ضمن اشاره به خسارات جبران ناپذبر کالای قاچاق بر پیکره ی اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا محکم و قاطع خواهد بود که در این راه عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، با تماس با سامانه 110 ، یاریگر پلیس باشند.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد