Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی آغاز پیش ثبت‌نام مهاجرین در دفاتر کفالت جهت اعزام به عتبال عالیات را تایید کرد و گفت: از مهاجرین می‌خواهم اخبار مرتباط با اعزام مهاجرین به پیاده‌روی بزرگ اربعین را فقط از کانال ادارات اتباع پیگیری کنند.

«محمد عجمی» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مهاجرین خبرگزاری تسنیم از آغاز رسمی روند پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی برای مهاجرین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق با هماهنگی‌های انجام شده و ابلاغیه اداره کل اتباع وزارت کشور به مدت 10 روز و تا پایان شهریور ماه پیش ثبت نام در دفاتر کفالت انجام می‌‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی تاکید کرد: پس از دریافت ابلاغیه، جلسه‌ای اضطراری با حضور نمایندگان جامعه پناهندگان در محل اداره اتباع استان برگزار و در مورد فرآیند ثبت نام و نحوه اعزام‌ها بحث و بررسی صورت گرفت.

عجمی یادآور شد: دارندگان کارت آمایش 11، دارندگان گذرنامه به همراه پروانه اقامت و هم‌چنین شرکت کنندگان در طرح سرشماری مرحله اول و دوم می‌توانند جهت سفر به عتبات عالیات به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

مدیرکل امور اتباع خراسان‌رضوی تاکید کرد: همچنان از مهاجرین می‌خواهیم اخبار دقیق در مورد مهاجرین مانند اعزام به پیاده‌روی بزرگ اربعین را از طریق ادارات کل اتباع پیگیری کنند.

انتهای پیام/.

ما را در تلگرام، فیسبوک و توئیتر دنبال کنید.

R36461/P36461/S8,87,91,94/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه