Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم مطالبه‌گری توسط مردم گفت: اگر می‌بینید در جایی کوتاهیمی‌شود به وظیفه خود عمل کنید و طبق فرموده مقام معظم رهبری عادلانه، عاقلانه و با رعایت احترام انتقاد و مطالبه‌گری کنید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،آیت الله رضا رمضانی گیلانی عصر امروز در مراسم یابود سردار شهید علی گلستانی در رشت با اشاره به نقش شهدا و خانواده‌های آنان در جریان انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جلسات فقط برای یاد کردن شهدا نیست بلکه جلسه‌ای است برای تجدید عهدمردم با منششهدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه شهدا و همچنین جایگاه امامت در قرآن کریم عنوان داشت: بنا به آیات قرآن کریم، عباد الرحمن دارای اعتدال فکری، اخلاقی و عملی در تمام حوزه‌های زندگی هستند و اگر چنین نبود رشد نمی‌کردند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه بزرگترین درس و تاکید انبیاء باور داشتن نسبت به خدا و معاد بوده است خاطرنشان کرد: قدم برداشتن به سمت عبودیت و اجتناب از انواع طاغوت دو نکته مهمی است که افرار باورمند به آن ملتزم هستند.

امام جمعه مسجد شیعیان هامبورگ با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: باید دعا کنیم که خداوند ما را امام متقین قرار دهد زیرا این موضوع فقط مخصوص امام معصوم نیست و هر کسی می‌تواند به این جایگاه برسد اما لازم است بنا به روایت در جمع متقین و پارسایان باشد.

وی با بیان اینکه با ظهور امام زمان (عج) سطح معنویت و عقلانیت بالا می‌رود اظهار داشت: یک عالم زمانی می‌تواند امام شود که بتواند دو علم و عمل خود را با یکدیگر همراه کند زیرا مردم از او رنگ می‌گیرند و اگر علم او رنگ عمل نداشته باشد هیچگاه اسوه و الگو نمی‌شود.

آیت الله رمضانی گیلانی با اعلام اینکه در روایتی، امام صادق (ع) خواستار صبوری، بردباری، اهل مدارا بودن و اهل علم بودن شیعیان شده‌اند افزود: پیغمبر ما اهل رحمانیت بود و رحمانیت او نیز جهانی بود اما در مقابل انسان‌هایی که مانند علف هرز بودند شیوه ایشان نیز تغییر می‌کرد.

امام جمعه مسجد شیعیان هامبورگ با اشاره به انواع نقش انساندر زندگی عنوان داشت: عده‌ای از مردم در جمع عالمان ربانی هستند که اسوه و الگو هستند، عده‌ای دیگر شاگردان و هدایت پذیران و عده‌ای دیگر نیز افرادی هستند که هیچ ملاکی برای زندگی ندارند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه شهدا نیز امام و الگو جامعه هستند عنوان داشت: ایثار و اخلاق دو عامل اصلی برگزیدگی شهدا است که به‌واسطه آن‌ها برای نجات بشریت از خود گذشتند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه شهید محسن حججی اظهار داشت: شهدای این نسل رویش‌های انقلاب هستند و جایگاهی دارند که ما درک نمی‌کنیم.

وی با اعلام اینکه شهدا به وظایف خود عمل کردندو امروز نوبت ماست که به وظیفه خود عمل کنیم گفت: امروز باید دوباره بررسی کنیم که چرا انقلاب کردیم و چرا شهدا این مسیر را رفتند و چرا امام (ره) به اصلاح نظام طاغوت رضایت نداد و فقط ندای انقلاب سر داد.

آیت الله رمضانی گیلانی افزود: مردم ما صداقت و مهر خود نسبت به انقلاب را نشان دادند و همه نوع ایثار را از آن‌ها دیدیم و دیگر امروز هیچ‌کسی حق ندارد این را انکار کند که مردم همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر مسئولان به مردم خدمت کنند جامعه آسیب نمی‌بیند اظهار داشت: نباید مردم و جوانان را در تنگنا قرار داد و اگر با جوانان با صداقت برخورد می‌کردیم شاهد برخی لجاجت‌ها نبودیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تاکید بر لزوم مطالبه‌گری توسط مردم گفت: اگر می‌بینید در جایی کوتاهیمی‌شود به وظیفه خود عمل کنید و طبق فرموده مقام معظم رهبری عادلانه، عاقلانه و با رعایت احترام انتقاد و مطالبه‌گری کنید.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تبیین دقیق مفهوم آتش به اختیار اظهار داشت: آتش به اختیار به‌معنای کار فرهنگی دقیق، حساب شده و مهندسی شده و توسط مردم و بدنه نظام است.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!