Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام یک باند چهار نفره و کشف ۱۵۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سرهنگ سید تقی حسینی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه چهارقاچاقچی مواد مخدر قصد دارند محموله ای سنگین را از شرق کشور وارد استان اصفهان گنند بررسی موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به یکی از ورودی های شهر اصفهان اعزام شد که چهار دستگاه کامیون کشنده متعلق به این قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کرد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده مقدار 150 کیلو گرم تریاک که زیر بار قیر در یکی از تریلرها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل هر چهار سوداگر مرگ به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخوردقاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

دستگیری هکر یکی از شرکت های بیمه در اصفهان
هکری که توانسته بود به سیستم رایانه ای یکی از شرکت های بیمه نفوذ کرده و برای خودروی خود بیمه نامه صادر کند توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در گفت و گویی گفت :در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از شرکت های بیمه مبنی بر هک سیستم های رایانه ای آن شرکت توسط فردی ناشناس بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد حسابدار شرکت پس از مراجعه برای جمع بندی حساب های آخر ماه متوجه مغایرت تعداد بیمه های صادره با دریافتی شرکت می گردد.

این مسئول عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات خود متوجه هک شدن سرور اصلی از طریق نفوذ به سیستم رایانه ای مدیر آن شرکت شدند.

وی بیان کرد: سرانجام کارشناسان پلیس فتا با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی نهایتاً متهم در مخفیگاه خود دستگیر و در مواجه با مدارک و ادله محکم این پلیس به جرم انتسابی اقرار و انگیزه خود از این کار را سودجویی عنوان کرد.

دستگیری خواهران سارق در شاهین شهر
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری دو خواهر سارق که از مغازه های این شهرستان سرقت می کردند خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت از مغازه های شهرستان شاهین شهر توسط دو خانم ، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند هر دو سارق را شناسایی و حین سرقت از دخل یک مغازه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: این دو خانم دستگیر شده که خواهر بودند در بازجوئی های پلیس به سرقت از دخل و اجناس چندین مغازه در شهرستان شاهین شهر اعتراف کردند.

توقیف محموله برنج خارجی در شهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله برنج خارجی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون فائو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون مقدار 23تن برنج خارجی کشف شد که راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ بابا کلانی بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 200میلیون ریال اعلام شده است.

این مسئول انتظامی افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.#

دستگیری سه سارق داخل خودرو و کشف 430 میلیون ریال اموال مسروقه
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سه سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 430 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی در گفت و گویی اظهارکرد: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و یک سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: این سارق در تحقیقات انجام شده به چندین فقره سرقت داخل خودرو در شرق شهر اصفهان به ارزش حدودی 430 میلیون ریال اقرار و همدست و مالخر اموال مسروقه را معرفی که آنها نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت