Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مدیر کل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری با اعلام اینکه تاکنون تاکنون هیچ کالایی بدون درج قیمت مصرف‌کننده عرضه نشده است ، گفت: پیش از اجرایی شدن این طرح، از تمامی دستگاه‌ها مرتبط استعلامات لازم دریافت و هماهنگی لازم با رسانه‌ها برای جلوگیری از نشر مطالبی که منجر به بروز نگرانی در مصرف‌کنندگان و بی‌نظمی در سطح بازار شود، انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا کلامی مطالب منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها در رابطه با اجرای حذف قیمت کالا توسط برخی تولیدکنندگان را خلاف واقع و سبب ایجاد نگرانی‌ برای مردم دانست و افزود: بر اساس هماهنگی‌ها و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته با واحدهای تولیدی و توزیعی درخصوص به تعویق افتادن اجرای طرح و نیز رصد مستمر واحدهای خرده‌فروشی، تاکنون اقدامی درخصوص عرضه اقلام مشمول از سوی واحدهای تولیدی بدون درج قیمت مصرف‌کننده صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت زمان اجرای طرح تغییر اطلاع رسانی قیمت برخی از کالاها در خرده‌فروشی تا زمان بررسی جامع‌تر و اطمینان از زیرساخت‌های لازمه جهت اجرای مناسب و صحیح به زمان مناسب‌تر موکول شد، تصریح کرد: شایان ذکر است که قبل از ارایه مجدد و اجرایی شدن این طرح، از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های ذ‌ی‌ربط استعلامات لازم دریافت خواهد شد و جهت اطلاع‌رسانی مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.

کلامی با اشاره به اینکه تعویق اجرای طرح اطلاع رسانی قیمت برخی از کالاها در خرده‌فروشی به تمامی انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط جهت اطلاع‌رسانی مناسب و برخورد با تخلفات احتمالی ابلاغ شده است، ادامه داد: علاوه بر این نامه ای جهت جلوگیری از عدم درج قیمت توسط واحدهای تولیدی و توزیع اقلام فاقد قیمت در سطح عرضه و اقدامات نظارتی و کنترلی لازم نیز ارسال شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به شکایات و برخورد با تخلفات پیرامون قیمت‌گذاری همچنان از سوی دستگاه‌های متولی از جمله سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست