Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ثبت نام دوازدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان قزوین آغاز شد.

قاسم آقا علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ثبت نام دوازدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان قزوین با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و دارالقرآن کریم استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیراجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در راستای توسعه و تقویت و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی دوازدهمین مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

آقاعلیخانی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه اظهارداشت: تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنها شامل همسر و فرزندان بالای ۱۵ سال که حداکثر سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند باشد، می توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کنند.

مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ضمن اعلام رشته های این دوره از مسابقات قرآنی یادآورشد: رشته های قرائت، ترتیل، حفظ (شاخه های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن) و مفاهیم (جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ ۲۷ جلدی دارالکتب الاسلامیه (بصورت تستی) رشته های مورد نظر این دوره از مسابقات است که در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

وی گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا ۲۵ مهرماه در مرکز استان می توانند به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در قزوین، فلکه شهید حسن پور خیابان نواب شمالی، مقابل دانشگاه پیام نور مراجعه و در شهرستانها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

به گفته آقاعلیخانی نفرات برتر و برگزیده استانی به مرحله کشوری مسابقات معرفی خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در حوزه‌های مختلف در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرزاد پیشکاری پیش‌ازظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 14 هزار شهید جامعه کارگری اظهار داشت: جامعه شریف کارگران از ابتدای انقلای اسلامی تاکنون در همه عرصه‌های انقلاب حضور چشم‌گیر، تعیین‌کننده و تاثیرگذار داشته‌اند.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان با شرافت و کرامت علاوه بر حضور درردوران دفاع مقدس، بعد از آن نیز با دست‌های پولادین و اندیشه والا و تفکر و خلاقیت خرابه‌های بعد از جنگ را بازسازی کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ از کارگران به‌عنوان ستون فقرات اصلی کشور و پیش قراول و سربازان جنگ نام برد و تصریح کرد: اگر شاهد شکوه و فعالیت در همه عرصه‌ها هستیم ناشی از زحمات جامعه کارگری است.

وی افزود: در دو سال اخیر با همراهی مسئولان و تشکلات و جامعه کارگری در حوزه روابط کار از 19 هزار و 284 واحد صنعتی و تولیدی سطح استان، بازرسی‌های مختلف صورت گرفت.

پیشکاری ایمنی و حفاظت از کارگران را یکی از راهبردهای وزارت کار عنوان و بیان کرد: در حوزه روابط کار در سال گذشته 10 هزار پرونده در حوزه‌های مختلف از جمله مشاغل سخت و زیان‌آور در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف برای احقاق حق کارگران مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برخورداری 224 هزار نفر کارگر کردستانی از مزایای سازمان بیمه تامین اجتماعی  اظهار کرد: 700 هزار نفر زیرپوشش جامعه هدف هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی و تحقق فصل هشتم جامعه کارگری؛ 92 کارگاه آموزشی برای ارتقای دانش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

به گفته پیشکاری، 2040 تعاونی و 150 هزار نفر کردستانی در این حوزه فعالیت‌ می‌کنند. امیدواریم همواره بتوانیم خدمتگزار جامعه کارگری بمانیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است