Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، این نشست با هدف همفکری و تبادل نظر در موضوع برنامه عملیاتی حوزه های مختلف دانشگاه و بررسی مکانیزم های ارزیابی اقدامات و فعالیت ها و بیان چالش های پیش رو و پیشنهادات حوزه ها در این خصوص انجام شد.

در این جلسه ضمن اشاره به ارزیابی عملکرد در سال گذشته و نواقص آن، بر دستیابی به دید مشترک و رفع مسائل پیشین برای ارزیابی عملکرد امسال، و ارائه دلایل و مستندات پاسخگو به نگاه های پرسشگر هیئت رئیسه تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیان عامل های توانمندی و تاثیر گذار بر نتایج، عوامل کمک کننده به تعالی نیروی انسانی از جمله ایجاد محیط مثبت، فراهم سازی فرصت و گرفتن بازخورد، اهمیت خود آگاهی و خود تنظیمی بر اساس آن و نیزنهادینه سازی ارزیابی کیفیت از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در بخش دیگری از این نشست به ارائه مطالبی در خصوص لزوم درک صحیح و دقیقی از عمل به عنوان پیش زمینه ای برای پرداختن به زوایای عدم توفیق و رویکرد قدرت سپاری و نزدیک شدن به سطح عملیاتی در دانشگاه فرهنگیان پرداخته شد.

همچنین دکتر ابراهیمی مدیر کل نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی ضمن بیان چرایی نظارت و ارزیابی و تعالی سازمانی در مدیریت، با بیان اینکه اگر نظام داده ها و اطلاعات وثاقت و کفایت لازم را نداشته باشند، ارزیابی ها بی ثمر خواهد بود، گفت: ارزیابی کیفیت از ارزیابی فرایند های مدیریتی و چرخه اصلی جدا نیست و می بایست آحاد کارکنان دانشگاه در سطوح مختلف به امر کیفیت توجه داشته باشند.

بحث و تبادل نظر پیرامون چالش ها و پیشنهادات نمایندگان حوزه های مختلف از برنامه های این نشست بود.

دانشگاه فرهنگیان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان