Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مسجدسلیمان گفت: پالایشگاه گازی پتروپالایش مسجدسلیمان در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد و اجرای آن نقش بسیار موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

علیرضا گرویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد تا منطقه زیلایی مسجد سلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: کار اصلی در بحث تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی مربوط به ادارات کل استان و وزارتخانه‌های مربوطه است و از آن مراجع باید مساله پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: همه زیرساخت‌ها در شهرستان برای تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی فراهم و کارها در حال انجام است تا در آینده شاهد اجرای منطقه ویژه پتروشیمی در مسجد سلیمان باشیم.

گرویی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث صنایع پتروشیمی در مسجدسلیمان، عنوان کرد: پالایشگاه گازی پتروپالایش در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی خواهد شد که نقش موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

وی ادامه داد: وزارت نفت مجوزاولیه احداث پالایشگاه گازی پتروپالایش را در مسجدسلیمان صادر کرده است و امیدواریم با حضور آقای جهانگیری این طرح کلنگ زنی شود و پس از آن شاهد آغاز شدن عملیات اجرایی آن در منطقه باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فاز اول کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند نقش موثری در بحث حل اشتغال شهرستان ایفا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین