Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، ۲۴۰نفر از زنان زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان به کربلای معلی اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: به‌ منظور تقویت بنیه مذهبی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های حمایت شده کمیته امداد این تعداد زائر زن و دختر در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی به زیارت بارگاه امام حسین(ع)در کربلای معلی مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم زارع بهره مندی از فضای معنوی، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در خانواده‌های کم بضاعت را از اهداف برگزاری این اردوی زیارتی در قالب طرح شوق زیارت بیان کرد و افزود: این مددجویان نخستین بار با بیش از دو میلیارد و 500میلیون ریال هزینه به عازم سرزمین کربلا شدند.
وی تعداد مددجویان اعزام شده ی پارسال به کربلای معلی را هزار مددجوی زن و مرد بیان و پیش بینی کرد امسال با کمک خیران این استان بیش از هزار و 500مددجو به عتبات عالیات اعزام شوند.با اجرای طرح شوق زیارت کمیته امداد نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان اعزام آن‌ها به سفرهای زیارتی از جمله عتبات عالیات و مشهد مقدس فراهم شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا حاجی‌علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران درهمایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران که در سالن ورزشی۱۲ هزار نفری آزادی درحال برگزاری است، در سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) و خیر مقدم به زائران خانه خدا اظهار داشت: در آستانه برگزاری موسوم حج خدا را شاکریم میزبان شما زائران خدا هستیم که قرار است به سرزمین وحی مشرف شوید.

وی ادامه داد: از استان تهران و شهرستان‌های تابعه در حج پیش رو حدود ۱۵ هزارنفر در قالب ۱۰۶ کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران گفت: ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد خواهند بود و نخستین کاروان روز ۲۴ اردیبهشت عزیمت خواهد کرد. همچنین کاروان‌های مدینه بعد از روز چهارم خرداد راهی سرزمین وحی شده و بازگشت زائران از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

وی در پایان به زائران توصیه کرد از برنامه‌های متنوعی که توسط بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای موسم حج امسال پیش بینی شده است حداکثر بهره را ببرند.
بر پایه این گزارش، زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعزامی ازاستان تهران به سرزمین وحی امروز به این مراسم دعوت شده اند تا با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شوند. حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی می‌کنند.

توصیه فرمانده پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) به زائران حج ۱۴۰۳

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ضمن سخنانی در همایش توجیهی- آموزشی زائران حج تمتع استان تهران به زائران بیت الله الحرام توصیه کرد که به قوانین کشورعربستان احترام بگذارند و از بردن برخی دارو‌های گیاهی همچون شیرین بیان به سرزمین وحی خودداری کنند.

وی افزود: مواد اسیدی همچون آبلیمو، ترشیجات و... از دیگر موادی است که بردن آنها به کشورعربستان ممنوع است.

سرهنگ کشمیری در ادامه با اشاره به این که عربستان قوانین سختگیرانه‌ای در خصوص مواد مخدر دارد، گفت: ما در گیت‌های فرودگاه نظارت سختگیرانه‌ای خواهیم داشت و اجازه خروج حتی یک گرم مواد مخدر را نخواهیم داد.

وی اظهار کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، وی در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع الخروج خواهد بود.

فرمانده پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در ادامه از زائران خواست که با نصب سامانه پلیس من از وضعیت مالیاتی خود اطلاع یابند تا در زمان خروج از کشور مشکل مالیاتی نداشته باشند.

سرهنگ کشمیری در پایان به مدیران کاروان و زائران توصیه کرد که مراسم بدرقه را در مساجد و حسینیه‌ها انجام دهند و محدودیت‌های فرودگاهی را در نظر بگیرند.
برپایه این گزارش، همایش آموزشی-توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم