Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@01:19:21 GMT

رپورتاژ آگهی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۷۷۴۳

رپورتاژ آگهی یعنی انتشار اخبار تبلیغاتی لینک‌دار در سایت های پر بازدید و سایت های خبری. آفتاب‌‌نیوز :

یکی از روش های تبلیغاتی که امروزه از آن استفاده می شود رپورتاژ آگهی می باشد البته در گذشته این روش به شکل یک خبر تبلیغاتی در رسانه های کاغذی و تلویزیون منتشر می شد.اما دیگر با وجود اینترنت و رسانه های اینترنتی اوضاع متفاوت شده و دیگر این روش جای خود را به روش های جدید داده است تا جایی که مشاهده می کنیم بسیاری از وبمستران و صاحبان وب سایت برای معرفی وب سایت و خدمات و محصولاتشان از این گونه تبلیغات استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانیم این گونه بگوییم که رپورتاژ آگهی یعنی انتشار اخبار تبلیغاتی لینک دار در سایت های پر بازدید و سایت های خبری.

شما می توانید در این روش محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و البته این قسمت از رپورتاژ به برندینگ شما در دنیای اینترنت نیز کمک موثری خواهد داشت. داشتن هایپر لینک یکی دیگر از مزایای انتشار رپورتاژ است. شما می توانید با دارا بودن هایپر لینک در یک رپورتاژ آگهی ، رتبه سایت خود را با این روش به وسیله کلمات کلید حوزه کاری تان افزایش بدهید.

خیلی از سئوکاران حرفه ی یکی از بهترین روش ها برای گرفتن بک لینک از دیگر سایت ها را رپورتاژ آگهی می دانند. تا جایی که این موضوع می تواند در بالا بردن رتبه سایتتان در کلمات کلیدی بیزینستان کمک نماید و با منتشر نمودن بیش تر از ده رپورتاژ آگهی در سایت های خبری می توانید در گوگل نتایجی بسیار خوبی را مشاهده نمایید.

در تالیف یک رپورتاژ آگهی نکات بسیار کلیدی چه مواردی هستند:

شاید برایتان سوال باشد که در تالیف رپورتاژ آگهی چه نکاتی مهم هستند یا در تالیف یک رپورتاژ آگهی در تبلیغ خدمات یا محصولاتمان چه کارهای باید انجام بدهیم؟

اگر می خواهید جواب هایتان را بدست بیاورید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1)اگر می خواهید خبر تبلیغاتی خودتان را مهم جلوه بدهید باید مطالب مفید در مورد محصولات خود و حوزه کاری تان بنویسید تا مخاطبان بتوانند راحت تر به شما و کارتان اعتماد کنند.

2)در پایان مقاله خود برای حوزه های مربوط می توانید راهکارهای تبلیغاتی موثری ارائه بدهید.

3)اصلا در رپورتاژ آگهی از یک متن کاملا تبلیغاتی استفاده نکنید. اگر متن شما کاملا بصورت تبلیغاتی باشد و تنها برای درج هایپر لینک استفاده شده این خبر خوانده نمی شود و شما نمی توانید از بحث برندینگ این رپورتاژ استفاده کنید.

4)در نظر داشته باشید که اگر می خواهید ریپورتاژآگهی شما تاثیر بیشتری داشته باشد باید سایت های را انتخاب کنید که مرتبط باشند.مثلا اگر در زمینه آی تی فعال هستید سایت های را انتخاب کنید که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند.

آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز

رپورتاژ ادز جز یکی از شرکت های بزرگ است که در زمینه تبلیغات خبری است. از سال 1393 این شرکت در حوزه رپورتاژ آگهی فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد. البته این آژانس تبلیغاتی فقط در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت های تخصصی خود را اغاز کرد ولی خدمات دیگری به لیست خدمات رپورتاژ ادز اضافه شده که از جمله تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات بنری و ... می باشد.

اگر می خواهید در مورد رپورتاژ ادز اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://reportaj.ir

گرداورنده : طراحی سایت اینتن

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دریافت 12 MB کد خبر 847535 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسکن اجاره کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

دیگر خبرها

  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان