Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ورزقان بر ضرورت نظارت مستمر بر نانوایی‌ها با هدف بررسی کیفیت نان پخت شده و جلوگیری از کم‌فروشی و استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز تاکید کرد و گفت: به جهت اینکه نان یکی از ضروریات زندگی مردم و حق‌الناس است و نباید هیچ مماشاتی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورزقان، حسن یحیوی صبح امروز در کمیته آرد و نان شهرستان ورزقان بر ضرورت نظارت مستمر بر نانوایی‌ها با هدف بررسی کیفیت نان پخت شده و جلوگیری از کم‌فروشی و استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز تأکید کرد و اظهار کرد: به جهت اینکه نان یکی از ضروریات زندگی مردم و حق الناس است در این خصوص نباید هیچ مماشاتی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح‌های نظارتی در حوزه آرد و نان در شهرستان ورزقان افزود: از این‌ رو باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد شود.

فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه سلامتی مردم و شهروندان باید در اولویت همه برنامه‌های مسئولان باشد از بازرسان آرد و نان این شهرستان خواست تا برای رفع مشکلات احتمالی در این بخش، تعامل و اهتمام جدی انجام دهند.

وی در ادامه به اهمیت نان در جامعه اشاره و اضافه کرد: نان یکی از مهمترین مسائل در جامعه به‌شمار می‌رود و از آن به عنوان یک پدیده اجتماعی نیز یاد می‌شود وغفلت و کم کاری در آن چه قانونی و چه شرعی غیر قابل بخشش است.

یحیوی از بازسازی و بهسازی 100 درصد واحدهای صنفی نانوایی‌ در این شهرستان خبر داد و گفت: کاستی‌های نیز وجود دارد که در جهت رفاه حال مردم، با نظارت و آموزش‌های لازم باید رفع گردد.

فرماندار ورزقان دهیاران را نماینده دولت در روستاها معرفی و نظارت بر نانوایی‌ها زیر نظر کمیته آرد و نان شهرستان در روستاها را از وظایف قانونی آنان دانست و تصریح کرد؛ بخشداری‌ها می‌بایست آموزش‌های لازم را در این خصوص به دهیاران ارائه نمایند.

وی در پایان بر ضرورت توزیع سهمیه آرد ساکنین روستاهای جنگل نشین و صعب العبور که نانوایی ندارد را در اسرع وقت و قبل از شروع بارش برف خواستار شد.

میکائیلی بخشدار مرکزی نیز در این جلسه با تشکر از تلاش گران این عرصه با اشاره به اینکه طبق بند 20 و 43 ماده 10 اساس نامه دهیاری‌ها نظارت از نانوایی‌ها و کیفیت و آرد و نان یکی از وظایف و اختیارات دهیاران است از اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب برای اجرایی شدن این وظایف دهیاران در روستاهای شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • افزودنی های بتن
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد