Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: بخش زیادی از صنعت استان چه از لحاظ تولید و چه از لحاظ اشتغال را بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود نعمتی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی با اشاره به جایگاه و اهمیت بخش کشاورزی استان اظهار داشت: استان مرکزی با اینکه صنعتی بوده اما بخش کشاورزی آن هم بخش مفیدی است و بخش زیادی از صنعت استان را چه از لحاظ تولید و چه از لحاظ اشتغال تشکیل می‌دهد بنابراین بانک کشاورزی که شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های تامین‎کننده منابع لازم برای بخش کشاورزی بوده از اهمیت بالایی برخورداراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر خود این بخش هم از لحاظ کمیت به‌گونه‌ای است که تعداد کاربران آن زیاد و افرادی که به سیستم بانکی مراجعه می‌کنند بسیار بوده و هم کیفیت کار به‌گونه‌ای است که باید سخت کار کرد، که خوشبختانه در این دو سال فعالیت خوبی داشته و چه در بحث رونق تولید و چه بحث ستاد تسهیل آنچه که وظیفه این بانک بود انجام داد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: کار این بانک سخت بود زیرا با توجه به خشک‌سالی‌ها، در بخش دام و طیور و بیماری‌هایی که بود و صدماتی که به بخش می‌رساند مجبور بودیم کار بیشتری انجام دهیم تا منابعی که در اختیار این بخش قرار گرفته به خوبی هزینه شود.

محمودی بیان کرد: زیرا منابع این بخش به لحاظ نرخی یک مقدار با بخش‌های دیگر تفاوت دارد که باید نظارت بیشتری بر آن باشد، مدیرعامل سابق شعب بانک کشاورزی در استان در این بخش تورم را بالا برده و مقداری کار را برای صنایع سخت کرده که درخواست داریم این بخش را که نیازمند حمایت شدید سیستم بانکی است بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: اما نارضایتی آن‌چنانی از سیستم نداشتیم و با کمک مدیرعامل جدید هم بتوانیم مباحث بخش کشاورزی را به آسانی پیش ببریم تا هم به بهره‌برداران کشاورزی و هم به مردم خدمت کرده باشیم، کشاورزی یک مقدار متفاوت با بخش‌های دیگر بوده و هر موضوع و مسئله کوچکی به‌زودی خود را نشان می‌دهد چون تولیدکننده مواد غذایی کشور است‌کوچکترین خللی خود را سریع در تولید نشان می‌دهد، مشکل در تولید هم خود را در عرضه نشان می‌دهد و فوری تاثیرات آن نه تنها در بخش کشاورزی که در زندگی مردم مشاهده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی عنوان کرد: بخش کشاورزی بخشی است که هم بهره‌برداران در ارتباط با آن هستند و هم خود مردم به آن وابستگی دارند زیرا در تولید مواد غذایی کشور دخیل است، حداقل استان مرکزی دو سه برابر سهم مصرف خود تولید دارد که هر خللی که در تولید ایجاد شود فوری در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد.

محمودی اضافه کرد: کیفیت مشتریان این بخش هم یک مقدار متفاوت با مشتریان بخش‌های دیگر است و توقع بالایی دارند و یک مقدار کار این بانک را سخت‌تر می‌کند و نه تنها باید کارشان انجام شود که باید مشاوره و راهنمایی هم برای آنها انجام داد.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی، ظهر امروز در جلسۀ تنظیم بازار لرستان گفت: کارگروه  تنظیم بازار یکی از کارگرو‌ه‌های مهم است که مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت  و نظارت در این کارگروه مطرح می‌شود.

او اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی در لرستان در تمام زیربخش‌ها رشد خوبی در سال گذشته داشته‌است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

ذخیره‌سازی 1500 تن مرغ منجمد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به افزایش تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در این استان، یادآور شد: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز است و باید به دیگر استان‌ها صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، یادآور شد: سهمیه گندم کارخانجاتی که به تعهد خود برای تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند قطع می‌شود.

انتهای پیام/644/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده