Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی گفت: موسسه مردم نهاد آیه‌های استقامت با هدف معرفی و آشنا شدن بیشتر مردم استان با شهدا،رزمندها،اسرا و جانبازان گم نام و کمتر شناخته شده در سطح استان راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا معتمدی، مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: موسسه مردم نهاد آیه‌های استقامت از نیمه دوم سال ۹۵ آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موسسه با هدف معرفی و آشنا شدن بیشتر مردم استان با شهدا، رزمندگان، اسرا و جانبازان گم نام و کمتر شناخته شده در سطح استان راه اندازی شده است.

مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت بیان کرد: این موسسه به صورت مردمی و غیر دولتی بوده و همه هزینه ها و کمک هایش از طرف مردم و خیرین است.

معتمدی عنوان کرد: این موسسه با همکاری هر سه ارگان نیروهای مسلح ( سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی) فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: موسسه مردم نهاد آیه های استقامت دارای چندین کمیته از جمله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که افرادی با تخصص مربوطه مسئولیت انجام کارهای کمیته ها را بر عهده دا

مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی گفت: این موسسه در راستای معرفی رزمنده ها و شهدای کمتر شناخته شده استان، کمک به دانشجویان برای پایان نامه در زمینه دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی قشر نوجوان و جوان با دفاع مقدس و ... ایجاد شده و در این مدت این موسسه مردم نهاد در زمینه های ذکر شده موفق بوده است.

معتمدی بیان کرد: این موسسه مردم نهاد در همه شهرستانهای استان نماینده دارد و همه نماینده ها هم خودشان رزمنده و از همکاران نیروهای مسلح هستند و تعداد زیادی در دوران دفاع مقدس از فرماندهان عملیات و گردانها بوده اند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما معرفی افراد نا شناخته است، بیان کرد: از همه رزمندگان، جانبازان،آزاده ها و یادگاران دفاع مقدس درخواست همکاری برای فعالیت بیشتر این موسسه و معرفی افرادی که شاید من و همکاران نشناسیم دارم.

مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی گفت: یکی از کارهای جدیدی که در این موسسه انجام شده، پیدا کردن صدا و حتی فیلم شهدا و رزمندگانی بوده که خودشان هم از وجود فیلم و صدای خود خبر نداشته و ما در این موسسه فیلم و صدایشان را تبدیل و برایشان ارسال کرده ایم.

معتمدی ادامه داد: این اطلاعات که در بنیاد حفظ و نشر آثار بوده اما امکان تدوین و تبدیل در این سالها نبوده را با همکاری دوستان تبدیل و آماده شنیدن و دیدن کرده و حتی بسیاری مربوط به رزمنده های خراسان رضوی بود که ارسال شده و بازخورد خیلی خوبی هم داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر کارهای این موسسه برگزاری مراسم به مناسبت سالگرد عملیات هایی از قبیل بدر، خیبر، والفجر ها، کربلاها وسایر بوده است که علاوه بر یادآوری به رزمندها باعث آشنایی جوانان نیز شده است.

مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی یاد آور شد: خیلی خوب خواهد شد اگر یاد کردن از شهدا ، رزمندگان و همه یادگاران دفاع مقدس مختص به هفته دفاع مقدس نشود ودر طول هفته یکبار رسانه ها با این افراد مصاحبه داشته و معرفی یشان کنند.

معتمدی عنوان کرد: در خراسان جنوبی خیلی از رزمندها را داریم که چندین سال از عمر خود را در جبهه و برای دفاع از میهن گذرانده اما اکنون به نان شب خود محتاج بوده و کسی به یادشان نیست.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی موسسه مردم نهاد معرفی افرادی است که روزی از این مرزو بوم دفاع کردند اما امروزه با کمترین امکانات و خیلی از نداشته ها روزگار می‌گذرانند.

مدیر عامل موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی گفت: ما نباید این افراد را که برای دفاع از جان و مال ما رفتند را فراموش کرده و یادی ازآنها نکنیم.

معتمدی بیان کرد: در این مدت افراد زیادی با این موسسه همکاری کردند که از همه تشکر کرده و منتظر همراهی و همکاری صمیمانه شان هستیم.

وی عنوان کرد: خراسان جنوبی با توجه به جمعیت شهدا و رزمنده های زیادی در دوران دفاع مقدس داشته و بیش از ۳۲ هزار رزمنده در خراسان جنوبی داریم که تا کنون با کمتر از یک درصد این افراد مصاحبه و معرفی شده اند.

مدیر عامل موسسه آیه های استقامت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از جمله افتخارات این موسسه معرفی و حضور اعضای موسسه در محضر آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی و فرزند برومندشان نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بوده که مورد تشویق و تایید این بزرگواران قرار گرفته و انشاءالله در آینده با دعای خیرشان گامی موثر جهت معرفی یادگاران دفاع مقدس برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد