Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی اصلاح طلبان همصدا با بی بی سی برای خواننده زن مصری غش و ضعف رفتند! به گزارش جهان نيوز ، روزنامه همدلی در گزارشی با عنوان «این اعلیحضرت هم وا داد؛ پس از اعطای حق فتوا و رانندگی به زنان همیشه محروم عربستانی، این بار صدا و تصویر ام کلثوم از سیمای عربستان سعودی پخش شد» نوشت: «تصویر «ام کلثوم»، «بانوی آواز عرب»، است که از تلویزیون عربستان پخش می‌شود و این یعنی سران عربستان به بعضی از اصلاحات رضا داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال شمردن موارد آزادی‌تان هستید؛ می‌گویید درست است که زن‌های یک کشور مسلمان مثل سوریه می‌توانند به‌راحتی بروند ورزشگاه و در کنار مردان فوتبال تماشا کنند اما زن‌های عربستان هم مثل ما نمی‌توانند بروند؛ هنوز این جمله‌تان تمام نشده که زن‌های عربستانی با چادر چاقچورشان وارد ورزشگاه می‌شوند و آن‌چنان در کنار مردان، بالا و پایین می‌پرند که انگارنه‌انگار بار اولشان است به ورزشگاه می‌روند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «شاید ام‌کلثوم مصری الاصل، خودش هم باورش نمی‌شد که چندین سال پس از مرگش، میهمان خانه عربستانی‌ها باشد. اگر در ایران زنان سلبریتی به خارج از کشور بروند و برای لحظاتی حجابشان را بردارند، نسخه‌شان توسط جامعه پیچیده خواهد شد».

همدلی در پایان گزارش نوشت: «به نظر می‌رسد حالا دیگر ماه هیچ کشوری را نداریم که خودمان را در حوزه بعضی از محدودیت‌های تبعیض‌آلود شناخته شده زنان با آن مقایسه کنیم؛ حتی عربستان».
در روزهای اخیر رسانه‌های اصلاح طلب همصدا با شبکه بی بی سی و صدای آمریکا و رسانه‌های معاند و به اعتبار پخش آواز خواننده زن مصری از تلویزیون عربستان، برگزاری چند کنسرت و دادن مجوز حضور زنان در استادیوم فوتبال، کشف کرده‌اند که رژیم سعودی، اصلاح طلب، حقوق بشری و متمدن شده است!

در همین رابطه «بی بی سی فارسی» در گزارشی با عنوان «ام کلثوم بعد از سه دهه در تلویزیون سعودی ظاهر شد» نوشت: «در ماه‌های اخیر و از زمان معرفی محمد بن سلمان، پسر ملک سلمان به عنوان ولیعهد، نشانه‌هایی از رویکرد تازه حکومت عربستان به مسائل فرهنگی، اجتماعی و تفریحی دیده می‌شود».

بزک چهره رژیم آل سعود توسط این رسانه‌ها در حالی است که دستان سران این رژیم به خون صدها هزار مسلمان در یمن و بحرین و سوریه و عراق و فلسطین و پاکستان و افغانستان و... آلوده است.

کارشناسان معتقدند که تغییرات صورت گرفته در ساختار عربستان بویژه در حوزه زنان بیش از هر چیزی برگرفته از رفتارهای فریبکارانه سعودی برای سرپوش گذاشتن بر سرکوب مردم و بهبود چهره خود بعد از رسوایی کشتار در یمن و حمایت از تروریسم است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!