Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: از مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان گناوه انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناسب، سطح کمی و کیفی خدمات بهداشتی را برای رفاه حال اهالی این شهرستان بیش از پیش بالا ببرند.

.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه روز چهارشنبه به نقل از عبدالمحمد خواجه‌ئیان در نشست هم اندیشی طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت بندر گناوه اظهار کرد: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت تلاش‌های ویژه‌ای داشته که شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت ودرمان گناوه یکی از شبکه‌های برتر در استان بوشهر است، گفت: خدمات ارایه شده طرح تحول نظام سلامت بویژه در بحث بهداشت در شهرستان گناوه پیشرفت چشمگیری داشته است.
خواجه ئیان افزود: باتوجه به نیروی کاری و تجهیزات مناسب و راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی دراین شهرستان به مقوله بهداشت و پیشگیری در این حوزه بیش از پیش توجه شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از عملکرد و فعالیت‌های نوآورانه رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در طرح تحول بهداشت تقدیر کرد و گفت: خدمات و برخی فعالیت‌های رئیس این شبکه به عنوان الگو در سایر شهرستان های استان استفاده می شود.
وی هدف از این نشست را برطرف کردن مشکلات موجود و استفاده از تجربیات و ایده‌های جدید همکاران در این شهرستان دانست و از همه کارکنان خواست با همکاری و تلاش بیشتر برای ارایه خدمات به مردم شریف این شهرستان گام بردارند.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز با اشاره به مصوبه های نشست سال 95 در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه خواستار ارایه گزارش انجام شده مربوط به این مصوبه ها شد.
محمد مهدی خواجه ئیان افزود: در این نشست علاوه بر تجزیه و تحلیل عملکرد، مسایل و مشکلات، ارتقای سطح کمی و کیفی شاخص ها مدنظر است.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز از همکاری و تلاش های تیم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای تحقق اهداف بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان تقدیر کرد.
دکتر علی زکی زاده افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت این شبکه توانسته با تمامی مشکلات موجود خدمات خوبی ارایه دهد و در آینده نیز با برنامه ریزی و هدف‌گذاری‌های انجام شده شاهد ارتقای خدمات بهداشتی در شهرستان خواهیم بود.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظرخواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور