Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جمشیدی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به عملکرد شش‌ماهه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در حوزه ایمنی راه‌ها گفت: در شش‌ماهه سال ۹۶ در حوزه ایمنی راه‌های استان تلاش‌های زیادی صورت گرفته که اتمام عملیات خط‌کشی سرد در ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی نمونه‌ای از این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شش‌ماهه امسال ۸۱۱ کیلومتر از حفاظ ایمنی میانی راه‌های استان لرستان ارتقا یافته است٬ افزود: همچنین در این مدت دو هزار و ۳۵۰ عدد علائم ایمنی در سطح راه‌های استان نصب و به‌روزرسانی گردیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از نصب ۴۲ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، ایمن‌سازی سر گارد ریل‌های موجود به تعداد ۱۴۵ عدد و ارتقاء عملکرد حفظ سیستم روشنایی به طول ۷ هزار متر به‌عنوان گوشه‌های دیگری از عملکرد این معاونت در بخش ایمنی راه‌ها یادکرد.

وی گفت: در شش‌ماهه امسال طرح روشنایی در طول ۱/۵ کیلومتر از راه‌های استان اجرایی شده که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جمشیدی از ایمن‌سازی شیب حاشیه راه در طول ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰ نقطه پر تصادف در محورهای استان شناسایی و حذف‌شده است.

وی با تأکید بر برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه گفت: در شش‌ماهه سال جاری ۱۶۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان شناسایی‌شده که در این رابطه تاکنون برای ۱۳۳ مورد اخطار صادر و در ۳۵ مورد نیز برخورد جدی با متخلفان صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جمع‌آوری ۳۷ عدد تابلو غیرمجاز در راه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: ان‌شاءالله با تلاش مجموعه همکاران در مدت باقی‌مانده از سال ۹۶ خدمات بهتری به مردم شریف استان ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

۸۰۰ کیلومتر از راه‌های لرستان خط‌کشی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار متر مکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ متر مکعب ترانشهبرداری و ریزش برداری ،۱۷۰ تن آسفالت گرم جهت لکه گیری ،۱۹۰ مورد لق گیری سنگ‌های بزرگ و… در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم اکنون ۲ اکیپ لکه گیری و چاله گیری، ۱ اکیپ تعمیر و نصب گارد ریل، ۱ اکیپ نصب نیوجرسی به همراه ۲ اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تاکید کرد: از تمامی رانندگان گرامی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند خواشمندیم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه-تویسرکان عبور نمایند چراکه احتمال ریزش سنگ ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد، لازم به ذکر است: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت زنی در محور فوق می‌باشد و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه و روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

گفتنی است؛ محور گنجنامه-تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جز مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هرساله از اواخر آذر ماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

کد خبر 6089567

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری