Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از احکام صادره برای ۷ فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت که سلاح برنده در مقابل توطئه‌های دشمنان انسجام نیروهای وفادار به نظام است. آفتاب‌‌نیوز : الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: در شرایطی که خطراتی در اطراف کشور وجود دارد و مسائلی مثل اقلیم کردستان عراق و حمایت اسرائیل و آمریکا از استقلال آن تبدیل به موضوع نگران‌کننده‌ای برای منطقه شده، توطئه‌های عربستان تمام نشده و ترامپ با دیوانه‌بازی‌هایش در مسیر برجام مشکل ایجاد می‌کند، آنچه سلاح برنده ما برای مقابله با این توطئه‌هاست اتحاد و انسجام نیروهای وفادار به نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: اگر ما به هر دلیلی به دنبال پرونده‌سازی و جوسازی برای هم باشیم معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا خواهیم کرد. متاسفانه شاهد محکومیت قضایی ۷ نفر از نیروهای با سابقه سیاسی هستیم که به یک سال زندان تعزیری و دو سال محرومیت از فعالیت‌های اجتماعی محکوم شده‌اند البته امیدواریم در فرآیند دادرسی که جای اعتراض برای متهمین است نسبت به تجدیدنظر در این احکام اقدام شود.
نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: درخواست ما از رییس قوه قضاییه این است که این موضوع را با تدبیر بیشتری پیگیری کنند و اتهامات واهی که به فعالان سیاسی یا دانشگاهیان زده می‌شود برچیده شود.
حضرتی ادامه داد: متاسفانه حدود ۲۷ پرونده در مورد دانشجویان و فعالان دانشجویی نیز در جریان است که شامل ۶۰ تا ۷۰ دانشجو می‌شود در حالیکه اگر آنها تخلفی از فعالیت‌های دانشجویی خود داشته باشند موضوع باید در کمیته انضباطی دانشگاه رفع و رجوع شود و نباید به خارج از دانشگاه کشیده شود.
وی یادآور شد: ما باید تلاش کنیم کشور در فضای اعتماد و اطمینان مسیر خود را ادامه دهد. از رییس قوه قضاییه هم درخواست دارم شخصا به موضوع محکومیت ۷ فعال سیاسی اصلاح‌طلب که افراد خوش‌نام نیز هستند ورود کنند. ما هم در ملاقات با مقامات قضایی و سیاسی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا ان‌شاءالله در مورد این حکم تجدیدنظر صورت گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس درباره بازداشت ساسان آقایی و یغما فشخامی نیز گفت: در مورد این دو روزنامه‌نگار هم اتهامات واهی مطرح شده که خانواده‌هایشان می‌گویند این موضوع را قبول نداریم. ما امیدواریم این سوء تفاهم در مورد آنها هم رفع شود و آنها هر چه سریعتر آزاد شوند تا هیچ روزنامه‌نگاری را در بازداشت نداشته باشیم. با توجه به وسعت نظری که وجود دارد و آزادی مطلقی که در برخی عرصه‌ها مثل تلگرام وجود دارد برازنده نیست که برای موارد کوچک زندانی داشته باشیم و بهانه به دست محافل خارجی بدهیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس