Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر با خبرنگاران، به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی آزادشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، سرهنگ محمد رضا اسلانی در نشست خبری هفته ناجا که در ستاد نیروی انتظامی آزادشهر برگزار شد ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین (ع) ، در خصوص وظایف نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ امنیت در جامعه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که همگان می دانند، در سایه امنیت است که جامعه در همه عرصه ها رشد پیدا می کند و اگر امنیت از بین برود و هرج ومرج جامعه ای را فراگیرد ، آن جامعه از هم می پاشد.

سرهنگ اسلانی ادامه داد: برای ایجاد امنیت همه نهاد ها، ادارات و مردم باید تلاش کنند و نیروی انتظامی نیز وظیفه حفاظت از آن را برعهده دارد.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: پلیس، دستگاههای امنیتی و مردم ۳ ضلع ایجاد کننده امنیت می باشند. و اگر این سه ضلع کار خود را به درستی انجام دهند، امنیت در جامعه زیاد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی حفظ امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا می باشد و نیروی انتظامی آزادشهر با ایست بازرسی هایی که در ورودی شهرستان برپا کرده ، توانسته جلوی قاچاق کالا را گرفته و به تولید ملی کمک کند.

اسلانی در خصوص اوضاع امنیتی شهر آزادشهر بیان کرد: شهر آزادشهر بخاطر تراکم جمعیتی قومیتهای مختلف با نگرشهای دینی متفاوت، ترانزیتی بودن، اوضاع شرکتها و معدن و کلاهبرداری میلیاردی شرکت پرهام شرایط ویژه ای را از لحاظ امنیتی دارد. اما خوشبختانه مشکل امنیتی خاصی در آن دیده نمی شود.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: ما در شش ماهه اول سال ۹۶ جرایم خشن نداشتیم و تنها ۲ مورد قتل در این شهرستان انجام شد که در کمتر از ۴ ساعت قاتلین دستگیر شدند. لازم به ذکر است، یک مورد از قتلها مربوط به شهر دیگر استان بود که قاتل جنازه را به آزادشهر انتقال داده بود.

وی در خصوص سرقتها و کشفیات پلیس آزادشهر در شش ماهه اول سال گفت: سرقتها در شش ماهه اول سال نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته و کشفیات اموال مسروقه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ اسلانی ادامه داد: پلیس در رابطه با مواد فروشان و تولید کنندگان مواد مخدر صنعتی نیز برخورد قاطع ای داشته و در شش ماهه اول سال باند های مختلفی را منهدم کرده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر در خصوص تصادفات اعلام کرد: امسال، در خصوص تصادفات منجر به جرح درون شهری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته ایم .

وی در رابطه با برنامه های هفته انتظامی گفت: برای هفته ناجا بیش از ۳۰ برنامه پیش بینی شده است. که دیدار با ائمه جمعه، فرماندار و خانواده شهدای ناجای از مهمترین آنها است. ( آزادشهر ۱۴ شهید انتظامی دارد)

سرهنگ اسلانی درباره رسانه ها و خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران می توانند زبان گویای نیروی انتظامی و پل ارتباطی بین پلیس و مردم باشند. آنها می توانند با آموزش قوانین و نشر اخبار سهم زیادی را در رشد جامعه ایفا کنند.

فرمانده انتظامی آزادشهر در ادامه سخنانش اعلام کرد: نیروی انتظامی آزادشهر توانسته مجوز ساخت، میدان تیر شرق استان را بگیرد و بزودی آن را احداث خواهد کرد. لازم به ذکر است که در این میدان تیر علاوه بر تمرین تیراندازی از تفنگ های لیزری برای تمرین تاکتیکهای نظامی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین آزادشهر و گنبد در حال ساخت کلانتری دو طبقه ای با مساحت بیش از ۴۳۰ متر در اطراف فلکه الله هستیم و انشا ا... در دهه فجر این کلانتری به بهربرداری خواهد رسید.

سرهنگ اسلانی گفت: به علت دوری ستاد انتظامی از شهر و برای راحتی هموطنان عزیز، قسمتهای خدماتی نیروی انتظامی به این کلانتری انتقال داده می شود.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان اعلام کرد: از آنجا که ستاد انتظامی در خارج از شهر قرار دارد ، در شورای تامین و شورای ترافیک، درخواست اختصاص تاکسی خط ویژه ای برای ستاد انتظامی کرده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند