Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود امنیت مطلوب در استان، گفت: بخش عمده‌ای از این امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی امروز (13 مهرماه) در دیدار جمعی از فرماندهای انتظامی استان با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه امنیت خواسته و مطالبه اصلی مردم است، گفت: همه به دنبال ایجاد و برخورداری از امنیت مطلوب هستند و اگر زمانی کوچکترین خدشه‌ای به امنیت وارد شود، مورد اعتراض همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در برقراری امنیت کشور نقش دارند، گفت: در این بین نیروی انتظامی در راس و جلودار امنیت در بیشتر موارد است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به کثرت و تنوع وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: کمتر دستگاهی است که با این حجم وظایف مواجه باشد، اما نیروی انتظامی انقلابی و جانانه به وظایف خود عمل می‌کند.

امان اللهی شرایط کار انتظامی در استان کرمانشاه را دشوار دانست و اظهار کرد: با نگاهی به شرایط عمومی کشور و منطقه و از طرفی شرایط جغرافیایی استان و هم مرز بودن آن با کشور عراق و نیز تنوع قومی و مذهبی و نژادی و زبانی در استان و همچنین وجود آسیب های و معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و بیکاری که در افزایش آمار جرائم دخیل هستند می‌توان فهمید کار انتظامی در استان کرمانشاه تلاش شبانه روزی و سختی خاصی را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه مردم شاهد و ناظر تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: حضور نیروها در ایام مختلف سال در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، در سرما و گرما در روستا و شهر و در جاده‌ها و مرزنشینان از تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم دارد.

وی به امنیت مطلوب امروز استان اشاره کرد و افزود: بخش عمده‌ای از این امنیت مطلوب مرهون تلاش‌های شبانه روزی و بی دریغ نیروهای انتظامی است.

امان اللهی در ادامه به تداوم سیرکاهشی جرائم دراستان اشاره کرد و افزود: در بحث سرقت امسال برای چندمین سال پیاپی روند کاهشی را شاهد هستیم و در نیمه ابتدای امسال مجموع سرقت‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: امسال 50 باند سرقت در استان شناسایی و منهدم شده‌اند.

امان اللهی از انهدام 23 باند مواد مخدر در استان خبر داد واظهار کرد: امسال 893 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 136 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش 29 درصدی آمار شرارت در استان، گفت: نزاع‌های دسته‌جمعی استان نیز امسال هفت درصد کاهش داشته است.

وی در پایان با اشاره به سیر کاهشی شکایت و انتقاد از نیروی انتظامی، گفت: افزایش محسوس تقدیرها و تشکرها از نیروی انتظامی در سال جاری قابل توجه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند