Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: ۹۰۰میلیاردریال بودجه برای احداث بیمارستان ۱۶۰تختخوابی ساوه که طی یک ماه آینده عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد، نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا منصوری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح سه پروژه بهداشتی در ساوه اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و تخصیص زمین مورد نیاز، طی هفته های آتی کلنگ زنی پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه انجام و عملیات احداث این طرح حوزه بهداشت و درمان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر است این بیمارستان وزارت راه و شهرسازی در محدوده همجوار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان احداث شود و تجهیز آن نیز بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

منصوری بیان کرد: احداث این بیمارستان به عنوان اولین مرکز درمانی دولتی شهرستان ساوه، زمینه ارتقای خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان را فراهم می کند و پیگیر هستیم تا با تخصیص اعتبار مورد نیاز این طرح که حدود ۹۰۰میلیارد ریال است، هر چه سریعتر عملیاتی و تکمیل شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: با تکمیل این طرح و فعال شدن این بیمارستان، ۱۶۰ تخت به آمار تخت های بیمارستانی شهرستان ساوه افزوده شده و از نظر بهره مندی از تخت درمانی این شهرستان را به شرایط استاندارد نزدیک می کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ساوه منطقه ای صنعتی و مهاجرپذیر است و از سوی دیگر در مسیر برخی شریان های پرتردد کشور قرار دارد، افزایش زیرساخت خدمات درمانی در این شهرستاان ضروری است و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه امسال بودجه دانشکده علوم پزشکی ساوه در مقایسه با سال های قبل، به حدود دو برابر افزایش یافته و هم اکنون ۲۰ طرح حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان در حال اجرا است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه