Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:59:11 GMT

دادستان مرکز مازندران قاضی نمونه کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۸۵۳۲

دادستان مرکز مازندران قاضی نمونه کشور شد

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری دادستان مرکز مازندران به عنوان قاضی نمونه کشور برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به عنوان قاضی نمونه کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جمع کارکنان قضایی و اداری دادسرای مرکز استان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به ارزش والای جایگاه انسان اشاره کرد و افزود: ارزش هر انسان به کردار و اخلاق او بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترک محرمات و انجام واجبات را مورد تاکید ویژه قرار داد و گفت: انجام اعمال صالح در افزایش قیمت انسان نزد خداوند متعال مهم و موثر خواهد بود.

در ادامه جلسه لوح تقدیر قاضی نمونه کشور با امضای ریاست قوه قضائیه، توسط رئیس کل دادگستری استان به حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اهدا شد.

در متن تقدیر آیت الله آملی لاریجانی به حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری آمده است: تکریم قاضی، تکریم حق و عدالت است و پاسداشت از مقام قضا، قدردانی از شاهد همیشگی قسط و عدل و قدردانی از انسان‌هایی است که در راه کرامت انسانی و ترویج اندیشه‌های عدالت طلبانه و احقاق حق از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و خاطرنشان کرد: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام بیان کرد: انسان باید با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌ خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و افزود: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه ‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

کد خبر 6098907

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)