Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۵۶۶ فقره وام با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نیازمندان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، وحید نجفی اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف ترویج سنت حسنه امور خیر و جذب مشارکت‌های مردمی به شیوه‌های الکترونیکی و هوشمند برای کمک به نیازمندان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه اشتغال‌زایی، مسکن، فرهنگی و اجتماعی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است و برای این مهم سعی شده با ارائه تسهیلات کم بهره، شرایط برای توانمندسازی آنها فراهم شود، افزود: این صندوق با رویکرد غیرانتفاعی برای رفع نیازهای ضروری مانند ایجاد اشتغال، تامین مسکن، کمک هزینه‌های تحصیلی، درمان بیماری فعالیت می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توزیع کارت‌های شتابی مددجویان در سال جاری، ادامه داد: کارت‌های شتاب مددجویان تحت حمایت ابزاری بسیار مناسب برای برداشت و انتقال وجوه در تمامی دستگاه‌های خودپرداز(ATM)، پایانه‌های فروش (POS) و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب است.

نجفی با بیان اینکه اعتبار مالی این کارت توسط کمیته امداد تأمین می‌شود، افزود: کارت اعتباری با مبلغ 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی قابل ارائه بوده و مددجویان می‌توانند برای تشکیل پرونده و بهره‌مندی از این نوع تسهیلات به دفاتر کمیته امداد مراجعه یا از طریق این صندوق تقاضای خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 21 میلیارد و 959 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 566 فقره وام با اعتبار 14 میلیارد و 614 میلیون تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان پرداخت شده که از این تعداد 465 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی و 4 هزار و 101 فقره وام کارگشایی است.

قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان افزود: وام‌های کمیته امداد علاوه بر مددجویان به خانواده های نیازمند نیز تعلق می‌گیرد تا بتوانیم به اهداف خود برای ارتقای توانمندی جامعه هدف برسیم.

انتهای پیام/

R7843/P1377/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی