Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در دیدار جعفر جوادی شهردار جدید الوند با وی افزود: احیای این مجموعه بزرگ به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران می تواند آثار مثبت فراوانی را در حوزه تولید و اشتغال و صادرات برای شهر الوند و در ادامه استان و کشور به همراه داشته باشد.
وی در ادامه بر اهلیت فعالان صنعت تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش دولت و مجلس برای حل مشکلات بخش تولید، سرمایه گذاران این بخش باید از نگاه و رویکرد تخصصی برخوردار باشند تا کار خود را با موفقیت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرآبادی همچنین گفت: مدیران اجرایی مرتبط با این بخش نیز باید الفبای صنعت را به خوبی بدانند تا گره گشای مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان باشند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه از شهر صنعتی البرز به عنوان نگینی برای شهر الوند و قزوین یاد کرد و گفت: اگر به خوبی ظرفیت های مربوط به این مجموعه را فعال کنیم شاهد تحول اقتصادی خوبی در سطح استان خواهیم بود.
وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی شهر الوند از جمله مجاورت در کنار شهر صنعتی البرز، گفت: با وجود این ظرفیت ها نباید شاهد فقر و بیکاری در این شهر باشیم و عنوان کردن بیکاری به عنوان یکی از مشکلات شهروندان الوندی با وجود توانمندی های موجود در آن بی معنا است.
وی با بیان اینکه در گذشته با تشکیل باندهایی شاهد تخلفاتی در سطح شهر الوند و شهر صنعتی البرز بودیم که باید توسط دستگاه های نظارتی به خوبی به آن پرداخته شود، اظهار کرد: باندبازی ها در گذشته هیچ مشکلی را از دوش این شهر برنداشت و بلکه معصل های زیادی را نیز به وجود آورد.
وی در پایان بر خدمت رسانی مستمر مدیریت شهری الوند به شهروندان این شهر تاکید کرد و گفت: برای ترکیب جدید شورا و شهردار الوند در خدمات دهی به شهروندان آرزوی موفقیت می کنم.
شهر الوند مرکز شهرستان البرز است و دومین شهر بزرگ استان قزوین به شمار می رود.
شهر الوند در مجاورت شهر صنعتی البرز قرار دارد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها بصورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد  برگزار  خواهد شد.

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم