Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان اردبیل تاکید کردند: اسرائیل قصد دارد تا با ایجاد تفرقه میان مسلمانان از وحدت و یکپارچگی آنها جلوگیری کند که سخت در اشتباه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد با قدردانی از حضور پرشور مردم در عزاداری‌های ماه محرم اظهار داشت: علت این که برخی از افراد سرشناس نتوانستند در روز عاشورا علیرغم دعوت حضرت امام حسین(ع) به یاری ایشان بروند سلب توفیق الهی از آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پارس‌آباد با بیان اینکه اگر توفیق الهی مشمول حال انسان نشود دچار گناه می‌شود، تصریح کرد: تفکر، نماز اول وقت، احترام به والدین و صله ارحام سبب توفیق الهی می‌شود که مردم باید در این موارد از یکدیگر پیشی بگیرند و تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تلاوت قرآنی و انش با مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در جامعه گفت: تلاوت قرآن و به فکر مرگ بودن سبب جلای قلب می‌شود که در این راستا باید برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شود.

رشادی با بیان اینکه در سایه تلاش عزیزان دامپزشکی است که تلفات دامی در کشورمان بسیار کم است، افزود:‌ جای سوال است که چرا ادارات مربوطه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و طیور در شهرستان پارس‌آباد مغان بی‌تفاوت هستند چرا که این امر با سلامت مردم در ارتباط است.

امام جمعه پارس‌آباد بانتقاد شدید از دولت به دلیل عدم پرداخت پول گندم‌کاران بیان کرد: دولت پول دارد اما چرا پول گندم‌کاران پرداخت نمی‌شود جای تعجب است که اگر تا هفته آینده اقدامی در این خصوص از سوی دولت صورت نگیرد زبان انتقادمان از این شدیدتر خواهد بود.

وی با اشاره به رسانه‌ای شدن افزایش حقوق کارمندان تصریح کرد:‌ رسانه‌ای کردن افزایش حقوق کارمندان یک سیاست غلط است که سبب تورم می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل از دسته‌جات عزاداری به ویژه از کارگردانان شبیه‌خوانی که به هنگام نماز اول وقت با تعطیلی مراسم شبیه‌خوانی، نماز اقامه کردند قدردانی کرد.

نقشه اسرائیل در منطقه کردستان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار داشت: متاسفانه استان اردبیل از هر لحاظ مورد بی‌مهری قرار گرفته و هنوز استاندار برای استان انتخاب نشده که از وزیر کشور تقاضا داریم که به دور از هرگونه تحمیل شخصی به وی برای استانداری اردبیل، شخصی آگاه و کاربلد که از سوی آنها مورد تایید است برای سمت استانداری تعیین کرده و در مورد انتخاب فرمانداران نیز قاطعانه و بدون تاثیرپذیری از افراد اقدام شود.

امام جمعه نیر با اشاره به ایجاد تفرقه از سوی دشمنان به ویژه اسرائیل که در منطقه کردستان در حال اجراست، گفت: اسرائیل قصد دارد تا با ایجاد تفرقه میان مسلمانان از وحدت و یکپارچگی آنها جلوگیری کند که سخت در اشتباه است و بار دیگر تیر آنها به هدف نخواهد خورد و پشیمان خواهند شد.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم شهرستان نیر در تجمع عزاداران تاسوعا و روز فیلمبرداری صدا و سیما از مراسم عزاداری در محل مسجد جامع در نیر، از ضبط و پخش این عزاداری توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل قدردانی کرد.

مقدسی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: در سایه تلاش‌ها و خدمات این نیروی زحمت‌کش امنیت و آسایش در داخل کشور فراهم شده و مردم براحتی به امورات خود می‌پردازند.

امام جمعه نیر بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی شهرستان نیر توانسته امنیت را در شهرستان فراهم کند و با تلاش ماموران نیروی انتظامی، شهرستان نیر در استان جزو شهرستان‌های امن است و ما باید قدردان زحمات این نیروی خدوم و زحمتکش همواره باشیم.

آمریکا با ایجاد اختلاف در دنیا به دنبال فروش تسلیحات مرگبار خود است

حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال با تبریک هفته نیروی انتظامی و تجلیل از زحمات این نیرو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار داشت: در کنار تلاش نیروی انتظامی برای تامین امنیت، سایر دستگاه‌های فرهنگی در تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی تلاش کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به تیراندازی مرگبار در آمریکا بیان کرد: این نشان از بی هویتی و نبود فرهنگ در کشور آمریکا است چرا که تجارت سلاح در آمریکا نقش مهمی داشته و آمریکا در تلاش است تا با اختلاف افکنی در مناطق مختلف دنیا به فروش تسلیحات مرگبار خود ادامه دهد.

رشتبری تمام معیار استکبار جهانی و آمریکا را جیب و سود آنان دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و سرکرده‌های جنایت در دنیا فقط به سود خود توجه و انسان‌ها اهمیتی برای آنها ندارند.

امام جمعه خلخال با قدردانی از تلاش‌های سیدمحمد هاشمیان در طول 14 سال خدمت صادقانه در مسئولیت ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال، سیداحمد معصومی را به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین تاریخی در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران و دختران ایران است؛ گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛ شاید برای برخی از افراد عجیب باشد اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آنها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می‌کند را مأیوس و ناامید کند.

رسانه دشمن کاری کرده که دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی بودند که ناشی از تلاش دشمن در رسانه‌ها، به کف خیابان آمدند و جان خود را از دست دادند. اینها نتیجه تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی است. امروز در حالی که همه کشورها از اقتدار ایران می‌گویند و دفاع ایران را مشروع می‌دانند؛ رسانه‌های دشمن کاری کرده بودند که در محیط مدرسه دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند.

تاریخی با بیان اینکه آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ گفت: اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود و یا به خیابان‌ها برویم؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛ تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاوردهایی رسیدیم / ‏‬مدرسه محلی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتماً این کار را بکنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاوردهایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می‌کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائماً بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می‌گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صدها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

تلاش دشمن برای تفرقه افکنی به کمک بهانه‌های واهی

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند. و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم.

کد خبر 6089838 علی قدمی

دیگر خبرها

  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند